امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۱/۲۴ - ۱۱:۲۰ شناسه خبر : ۹۷۹۸
مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد:
اعتبار پوشش بیمه ای بیمه شدگان سلامت تا پایان شهریور سال جاری تمدید شد وارش نیوز/ مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد: با عنایت به استمرار شیوع ویروس کرونا و لزوم کاستن از مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان، اعتبار پوشش بیمه ای بیمه شدگان سلامت تا پایان شهریور سال جاری تمدید شد .

مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد: با عنایت به استمرار شیوع ویروس کرونا و لزوم کاستن از مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان، اعتبار پوشش بیمه ای بیمه شدگان سلامت تا پایان شهریور سال جاری تمدید شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، دکتر رسـول ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت استان اعلام کرد:  با عنایت به استمرار شیوع ویروس کرونا و لزوم کاستن از مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان، پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق های: کارکنان دولت، روستاییان، سلامت همگانی و ایرانیان (صرفاً بیمه شدگان بیمار خاص) که تاریخ پایان اعتبار سیستمی آنها از 01‏/01‏/1400 به بعد می باشد، به صورت خودکار تا تاریخ 31‏/06‏/1400 در سامانه معتبر می شوند.

وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات بیمه سلامت به صورت الکترونیکی افزود: چاپ دفاتر بیمه سلامت در صندوق بیمه سلامت همگانی از ابتدای اردیبهشت، صندوق روستائیان از ابتدای خرداد و سایر صندوق‏ها از ابتدای تیرماه متوقف می‏گردد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه افزود: برای بیمه‏ شدگان فاقد دفترچه در صورت عدم امکان نسخه ‏نویسی به صورت الکترونیکی، استفاده از سربرگ مراکز با درج کد ملی، نام و نام خانوادگی بیمار و تاریخ ویزیت توسط پزشک در چارچوب دستورالعمل مجاز می باشد. لذا داروخانه‏ ها و مراکز پاراکلینیک نیز مکلف به پذیرش و ارائه خدمات به این بیمه‏ شدگان مبتنی بر قرارداد با سازمان بیمه سلامت ایران می ‏باشند.

دکتر ظفرمند در پایان اعلام کرد: استفاده از برگ‏های موجود دفترچه بیمه‏ شدگان یا سربرگ مراکز (نسخه‏ نویسی غیر الکترونیکی) حداکثر تا آبان‏ماه سال‏جاری امکان‏پذیر است.

لازم به ذکر است حدود نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت مازندران قرار دارند و بیمه سلامت استان سالانه بیش از ۷ هزار میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه شدگان به مؤسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت می کند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر