امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۱/۲۱ - ۱۵:۵۰ شناسه خبر : ۹۷۸۶
مدیر کل کمیته امداد مازندران؛
خیران با دیدگاه بلند خود به نیازمندان کمک می کنند وارش نیوز/ در دیدار عشریه رئیس ستاد دیه استان با مدیرکل کمیته امداد مازندران ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه گفت: خیران با دیدگاه بلند خود به نیازمندان کمک می کنند.

🔷به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت:  کمیته امداد متولی فقرا است و سیاست راهبردی این نهاد توانمند سازی مددجویان در هر حوزه ای است.

🔷وی افزود: ۸۳هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از این تعداد ۶۷هزار خانوار معیشت بگیر هستند، اقدامات جهادی و انقلابی برای خدمت رسانی به آنها ارائه می شود.

🔷مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ۷۵۲خانوار زندانی تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و خدمات به آنها ارائه می شود.

🔷وی بیان داشت : سال گذشته به  هشت هزار و ۸۵نفر وام اشتغال پرداخت شد و ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغال جذب شد.

🔷مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: باید به صورت جهادی و انقلابی به کمک نیازمندان بشتاییم .

🔷وی ادامه داد: در بخش مسکن مددجویی ، ساخت  هزار و ۲۰۰واحد مسکن برای مددجویان  در دست اقدام است و در استان چهار هزار نیازمند فاقد  مسکن تحت حمایت کمیته امداد هستند و با همدلی یکدیگر باید برای این تعداد سرپناهی امن ایجاد کنیم.

🔷مدیر کل کمیته امداد مازندران به ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان اشاره کرد و گفت: ۱۳هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت در استان از خدمات این نهاد بهره مندند و با کمک خیران برای دانش آموزان تحت حمایت تبلت تهیه و اهدا شد.

🔷حجت الاسلام عالیشاه افزود: برای خدمت رسانی سریع به مددجویان و نیازمندان  ، مراکز نیکوکاری در استان ایجاد شد.

🔷وی به ارائه خدمات اینترنتی به  مددجویان در شرایط کنونی  اشاره کرد و گفت: مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

🔷 رئیس ستاد دیه مازندران هم در این دیدار گفت: کمیته امداد در توانمندسازی نیازمندان، برنامه‌های خوبی در پیش گرفته است.

🔷عشریه بیان داشت: همه باید کمک کنیم تا مشکلات نیازمندان را مرتفع سازیم.

🔷وی گفت: باید با توجه به شعار سال در  ارائه خدمات به نیازمندان اقدام کنیم و ستاد دیه مازندران آماده هر گونه کمک  در راستای خدمت رسانی به نیازمندان  با کمیته امداد مازندران است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر