امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۱/۲۱ - ۱۵:۴۷ شناسه خبر : ۹۷۸۵

وقف ۳۱۰ مترمربع زمین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در جویبار وارش نیوز/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار گفت: واقفین خیراندیش حاج غلامحسین متولی و حاج محمدعلی باغبانی جویباری شش دانگ یک قطعه زمین و بنای احداثی به مساحت ۳۱۰مترمربع را وقف کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، رشید رضاپور از وقف جدید در شهرستان جویبار خبر داد و اظهار کرد: واقفین خیراندیش حاج غلامحسین متولی و حاج محمدعلی باغبانی جویباری شش دانگ یک قطعه زمین و بنای احداثی به مساحت 310مترمربع را وقف کردند.
وی ارزش این وقف را 20میلیارد ریال دانست و افزود: این وقف به نیت حسینیه و بیت الزهرا (س) در شهرک کارمندان شهرستان جویبار بوده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار تصریح کرد: در راستای سنت حسنه و ترویج فرهنگ وقف در جامعه باتوجه به سفارش ائمه و معصومین لازم است مردم متدین و ولایت‌مدار شهرستان جویبار در این راستا قدم بردارند.
این مسوول یادآور شد: سال گذشته مردم جویبار ۱۰ مورد وقف جدید داشتند  که امسال نیز درخواست ما این است در این زمینه ورود پیدا کنند.
رضاپور خاطرنشان کرد: درحال حاضر باتوجه به مشکلات بیماری منحوس کرونا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار آمادگی خود را جهت مشاوره، راهنمایی و هدایت افراد برای وقف در راستای دانش بنیان پژوهش و تحقیقات در زمینه واکسن کرونایی،  کمک به بیماران صعب‌العلاج، نیازمندی‌های دارویی و درمانی،  اشتغال و تهیه جهیزیه و سایر اعلام می‌کند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر