امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۱/۱۱ - ۱۲:۰۵ شناسه خبر : ۹۷۶۷
در آستانه فرا رسیدن ۱۲ فروردین صادر شد:
بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران به مناسبت روز جمهوری اسلامی به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در آستانه فرا رسیدن ۱۲ فروردین _ روز جمهوری اسلامی _ هیات رییسه دانشگاه مازندران بیانیه‌ای صادر کرد.

     متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

       12 فروردین، روز تحکیم پایه‌های محکم جمهوری اسلامی، زمینه‌ساز استقرار حکومتی عدالت‎گستر در مقیاسی جهانی، نماد غلبه مستضعفان بر مستکبران، و نهادینه شدن جمهوری اسلامی ایران در سپهر سیاست جهانی است.

       استقرار حکومتی بر پایه موازین اسلامی و بر محور مردم‌سالاری دینی، تقویت قدرت دفاعی و نظامی به منظور غلبه بر انواع و اقسام دسیسه‌های استکبار جهانی، مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی، توجه به اصل خودکفایی با نگاه به توسعه متوازن درون‌زا، توسعه و ارتقای علمی و فناورانه در سطح بین‌المللی و ... از مهم‌ترین دست‌آوردهای انقلاب بزرگ اسلامی است که با رای قاطع ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی در 12 فروردین سال 1358 به بار نشست.

       جمهوری اسلامی ایران، معنای واقعی و راستین واژه‌هایی هم‌چون ظلم‌ستیزی، عدالت‌طلبی و استقلال‌خواهی را در میان جوامع  آزادی‌خواه و حق‌طلب نهادینه کرد و منادی تحقق وعده‌ غلبه حق بر باطل شد.

       در شرایطی که میهمان ناخوانده‌ای به‌نام ویروس منحوس کرونا در تمام جهان و در میهن عزیزمان شیوع یافته و کام جهانیان را تلخ نموده و امکان برگزاری هر گونه مراسم بزرگ‌داشت حضوری را سلب نموده است، هیات رییسه دانشگاه مازندران ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی به آحاد دانشگاهیان معزز و مردم شریف ایران، ابراز امیدواری می‌کند که باری دیگر با همت و هم‌دلی آحاد مردم و مسئولان، شاهد بالندگی و شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان، به‌ویژه نخبگان و پژوهشگران این مرز و بوم، در راستای توسعه ظرفیت‌های داخلی و اتکا به تولید ایرانی و بومی و ریشه‌کن شدن این ویروس باشیم.

 

هیات رییسه دانشگاه مازندران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر