امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۱۲/۹ - ۱۹:۱۷ شناسه خبر : ۹۶۹۴

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان سی‌سخت در بقاع متبرکه مازندران وارش نیوز/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: شهروندان مازندرانی جهت همدردی با زلزله‌زدگان سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند هدایای خود را در بقاع متبرکه تحویل دهند و یا مبالغ را به شماره کارت (۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۰۰۰۹۹۹ – حساب کمک‌های مردمی سازمان اوقاف برای بلایای طبیعی) واریز نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگویی با اشاره به وقوع زلزله در سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه مازندران جهت کمک به هموطنان زلزله‌زده از ظرفیت اماکن مذهبی بهره‌گیری کرده تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کند.
وی افزود: خادمین بقاع متبرکه مازندران جهت همدردی با زلزله‌زدگان سی‌سخت این آمادگی را دارند تا در آستان مقدس امامزادگان شاخص استان کمک‌های مردمی را جمع آوری و به دست مردم زلزله‌زده برسانند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: همچنین زائران و مردم عزیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت (6037997871000999 – حساب کمک‌های مردمی سازمان اوقاف برای بلایای طبیعی) واریز نمایند تا تجهیزات لازم برای زلزله‌زدگان سی‌سخت خریداری شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر