امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۹:۵۷ شناسه خبر : ۹۴۴۹
فرمانده سپاه کربلای استان مازندران:
اقدامات سپاه در جهت افزایش اعتماد و امید در جامعه است فرمانده سپاه کربلای مازندران در سفری به غرب استان و ملاقات شامگاه سه‌شنبه ۹ دی ماه با امام جمعه تنکابن و دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم این شهرستان، رویکردها و اقدامات سپاه در جبهه‌ها و عرصه‌های گوناگون را اقدامی در جهت افزایش سطح اعتماد عمومی و امیدآفرینی در جامعه توصیف کرد.

سردار سیاوش مسلمی در دیدار با حجت‌الاسلام سید مهدی هدایتی در دفتر امام جمعه تنکابن، با تاکید بر حل مشکلات مردم و ارتباط متقابل با امامان جماعت در سطح استان افزود: تعدد و تکثر مشکلات اقتصادی در جامعه و عدم کنترل جدی نهادهای نظارتی در این زمینه فسادزا بود و همین موضوع باعث شد تا سپاه مجبور به ورود در عرصه مقابله با مشکلات مفاسد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شود.


فرمانده سپاه کربلای استان با اشاره به اقدامات مختلف در زمینه کمک ‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی و اجرای طرح‌های متعدد در مقابله جدی با ویروس کرونا تصریح کرد: ما به دنبال امیدآفرینی در جامعه هستیم دقیقا در نقطه مقابل با دشمنان که به دنبال امیدزدایی و جدایی مردم از انقلاب هستند که این راهکار آنان بدترین حربه ممکن در حوزه اتحاد و همبستگی است.


وی فعالیت‌های مغرضانه دشمنان را رویکردی همیشگی در زمان فرارسیدن انتخابات در ایران دانست و افزود: این حربه‌های دشمن برای جدایی و دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام انجام می گیرد و این تلاش و هنر ماست که حربه ها را خنثی کنیم.


سردار مسلمی از تلاش‌ها و اقدامات امامان جماعت در سراسر شهرهای استان تقدیر و اظهار کرد: هر دستگاه در بدنه نظام و انقلاب اقتضایی دارد و امامان جمعه در جایگاه پدر معنوی شهرها باید به تمام احزاب توجه داشته باشند چراکه مقام معظم رهبری نیز هم همین رویکرد را دارند و امامان جماعت در شهرستان‌ها تجلی بیانات و مواضع رهبری هستند.


وی از نقش پر رنگ و مهم اصحاب رسانه در امیدبخشی و افزایش اعتماد عمومی یاد و خاطرنشان کرد: تلاشگران این عرصه همیشه دوشادوش و همگام مسئولین توانستند به کمک نیروهای خدمت رسان جامعه آمده و با هوشیاری باعث بیداری جامعه شوند.

سید مهدی هدایتی امام جمعه شهرستان تنکابن نیز ضمن تقدیر از حضور فرماندهی سپاه استان در منطقه غرب مازندران اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله اقدامات موثر سپاه، امید و اعتماد مردم را افزایش داده و همگی ما در سایه توجه به بیانات مقام معظم رهبری، توفیق یافته تا دست در دست هم به اعتماد عمومی کمک کنیم.


در ادامه ملاقات شامگاه سه‌شنبه ۹ دی‌ماه، فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم سردار محرمعلی مرادخانی با توصیف ویژگی شهدا تاکید کرد: همه شهدای انقلاب و نظام، خصوصیات و نگاه خاص و متفاوتی داشتند که مردم عادی ندارند، چراکه آنان آرزوی شهادت داشتند.


سردار مسلمی با بیان اینکه ما به خانواده شهدا احتیاج داریم و آنها به ما نیاز ندارند تصریح کرد: حضور در جمع خانواده شهدا برای همه سربازان ولایت آرام بخش بوده و التماس دعا از مادران و همسران شهید برای ما بهترین هدیه است.


در ادامه این دیدار مادر سردار شهید مرادخانی با مرور خاطرات این شهید مدافع حرم، وی را خادم مردم و جان برکف نظام و انقلاب معرفی کرد و افزود: وی پا در رکاب جبهه مقاومت و همیشه آماده خدمت به نظام و انقلاب بود که بعد از آخرین سفرش به کربلا، مقیم حرم حضرت زینب (س) شد و در سوریه به شهادت رسید.

 

گزارش: سید نوید ساداتی فعال رسانه‌ای مازندران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر