امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۱۰/۸ - ۱۴:۲۱ شناسه خبر : ۹۴۴۳
همراه با ثبت نام کارگاه‌های زمستانه کانون پرورش فکری مازندران آغاز شد
تخفیف ویژه‌ی علاقه‌مندان کارگاه‌های مجازی کانون از ۱۰ تا ۵۰ درصد با ثبت نام کارگاه‌های زمستانه کانون پرورش فکری مازندران؛ تخفیف ویژه‌ی علاقه‌مندان کارگاه‌های مجازی ترم زمستان از ۱۰ تا۵۰ درصد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، با شروع ثبت نام ترم زمستان کارگاه‌های مجازی این کانون، 10 کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی با حضور مدرسان متخصص پیش بینی شده است.
برهمین اساس، علاقه‌مندان می توانند از 7 تا ۱۵دی‌ماه با مراجعه به سایت  mazandaran.kpf.ir از کارگاه‌های تخصصی این کانون آگاهی یابند؛ اما کسانی که در سه روز آغازین اعلام شده اقدام به ثبت نام در  کارگاه‌های مجازی ترم زمستان کانون پرورش فکری مازندران نمایند از تخفیف ویژه این دوره از 10 تا 50 درصد بهره‌مند خواهند شد.

‎علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به نشانی اعلام شده و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی از 10 کارگاه ویژه ترم زمستان این کانون شامل: پویانمایی، نجوم، قصه‌گویی، داستان نویسی، شعرسرایی، شعر خوانی، نقد ادبی، شاهنامه خوانی، بازی‌ها و اسباب‌بازی‌ها و نمایش درخانه، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

لازم به ذکر است، تمامی فعالیت‌های کانون شامل آموزش‌های مجازی،کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی و... از طریق مرکز فرهنگی مجازی کانون به نشانی www.kpf.ir در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر