امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۱۰/۲ - ۲۲:۳۹ شناسه خبر : ۹۴۲۴
به مناسب فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار صورت گرفت:
تقدیر از پرستار دانشگاه مازندران به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، دکتر ابوالحسن حسینی مدیر اداری و منابع انسانی و مهندس بهرام آقاجانی مدیر دانشجویی و جمعی از همکاران با حضور در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، از تنها پرستار این مرکز تجلیل کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار، دکتر حسینی مدیر اداری و منابع انسانی دانشگاه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) و تجلیل روز پرستار گفت: پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد به هیچ عنوان نمی‌تواند در این حرفه مقدس دوام بیاورد.

       مهندس آقاجانی مدیر دانشجویی دانشگاه نیز ضمن تشکر و سپاس از جامعه پرستاری کشور گفت: به برکت این روز و به پاس تلاش پرستاران و کادر درمان، وضعیت ما نسبت به شرایط سخت کرونایی گذشته بهتر شده است و همه فضاهای مجازی و حقیقی جامعه می‌بایست برای کمک و قدردانی از این قشر، آماده باشند.

        یادآور می‌شود: در این دیدار که حسن طاهر هریکنده‌ای معاون مدیریت اداری و منابع انسانی دانشگاه و دکتر شهرام کلانتری رییس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه نیز حضور داشتند، ضمن قدردانی از زحمات سرکار خانم فاطمه عنایت زاده به‌عنوان تنها پرستار دانشگاه، از ایشان با اهدای لوح سپاس، هدیه و گل، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر