امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۹/۵ - ۱۲:۵۸ شناسه خبر : ۹۳۳۴

۲۱مین کنگره سالیانه ملی و۷مین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در بابل دکتر قدیمی از آغاز بکار «بیست و یکمین کنگره سالیانه ملی و هفتمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور» بصورت مجازی در روز چهارشنبه ۵ آذر در بابل خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل،

دکتر رضا قدیمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: «بیست و یکمین کنگره سالیانه ملی و هفتمین  کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور» با هدف ارایه آخرین یافته های علمی و عملی مرتبط با محورهای کنگره، با توجه به شرایط کرونا، بصورت مجازی در تاریخ ۵ لغایت ۷ آذر ۱۳۹۹ با مشارکت دانشگاههای علوم پزشکی کشور به میزبانی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌گردد.
وی با ذکر این نکته که این همایش در ۶ پانل علوم بالینی، پایه، دارویی، بهداشت و دندانپزشکی و محورهای ویژه «سلامت سالمندی» و «تازه های کووید-۱۹» برگزار می شود، بیان داشت: به دبیرخانه این کنگره از ماههای گذشته 682 مقاله ارسال شد که از بین آنها در بین آنها حدود 30 مقاله بصورت سخنرانی و 80 مقاله بصورت پوستر انتخاب نهایی و اجرا خواهد شد.
دکتر قدیمی ادامه داد: از نکات برجسته داوری مقالات این دوره از همایش، رعایت اصول اخلاق در پژوهش، مشارکت موثر ارایه دهنده مقاله در انجام تحقیق (با تاییدیه رسمی معاونت پژوهشی دانشگاههای علوم‌پزشکی) و ... می‌باشد.
علاقمندان و دانشجویان گرانقدر میتواند اطلاعات دقیق همایش را در لینک زیر کسب نمایند:
http://21arcims.mubabol.ac.ir/

دکتر قدیمی ضمن دعوت از همه محققین و سروران و دانشجویان گرانقدر در این همایش اظهار داشت: با مشارکت و حضورتان بصورت مجازی ما را در برقراری و رسیدن به اهداف کمک نمائید.
لینک شرکت در کنگره
http://meeting.mubabol.ac.ir/arcims

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر