امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۹/۲ - ۱۷:۵۳ شناسه خبر : ۹۳۱۲
هم‌زمان با فرارسیدن هفته بسیج صادر شد:
پیام تبریک هیات رییسه دانشگاه مازندران به بسیجیان سرافراز به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرارسیدن سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج، هیات رییسه دانشگاه مازندران، پیام تبریکی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

                        بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر است.           امام خمینی(ره)

       تشکیل بسیج، ثمره بینش عمیق، ژرف ‌اندیشی و خردمندی پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) می‌باشد و ریشه شجره طیبه‌ای است که با خون هزاران بسیجی مخلص و عاشق، آبیاری شد و اکنون کشور ما در سایه‌سار این درخت تنومند و پرقدرت، بر قله‌های رفیع افتخار ایستاده‌ است.

       بی‌تردید، گسترش تفکر بسیجی که معنای واقعی واژه‌هایی چون اخلاص، آرمان‌گرایی، ایثار و باور به موفقیت و پیروزی است، دلیلی روشن بر وحدت و انسجام در حرکتی رو به پیشرفت در همه افراد جامعه خواهد بود و همین تفکر ناب و مقدس است که دست‌آوردهای علمی، پیشرفت‌های نظامی و ... را ترمیم و ارتقا داده است.

        تفکر بسیجی، محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و بسیجیان نیز در تمام عرصه‌های علمی، پژوهشی، نوآوری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

        هیات رییسه دانشگاه مازندران، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان و آزادگان سرافراز، فرا رسیدن هفته بسیج و سال‌روز تاسیس این نهاد مقدس را به تمام بسیجیان به‌ویژه جامعه بزرگ و فرهیخته دانشگاهیان دانشگاه مازندران تبریک گفته و از درگاه ایزد متعال، آرزوی توسعه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها با گسترش تفکر ناب بسیجی را دارد.

هیات رییسه دانشگاه مازندران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر