امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۷/۲۴ - ۱۹:۲۹ شناسه خبر : ۹۲۹۸

قدردانی فرمانده سپاه کربلا از حضور حماسی مردم مازندران در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکرهای پاک پنج آلاله خونین کربلای خانطومان وارش نیوز/ سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با صدور پیامی از حضور حماسی و با بصیرت مردم ،شهید پرور و ولایت مدار مازندران در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر پنج آلاله خونین کربلای خانطومان تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است :

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند . «حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی”»

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین درود بر روح پاک و مطهر شهدا بویژه پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان که امروز با عطرآگین ساختن فضای ایران اسلامی بویژه استان مازندران در آستانه رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و همچنین سالروز شهادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع)  و امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ، صفر عاشورایی را برای مردم رقم زدند تا دوباره این سخن امام راحل را که «این محرم و صفر است اسلام را زنده نگه داشته است» در دنیا طنین انداز  کنند. شهدایی که با فرماندهی سیدالشهدای محور مقاومت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد ایستادگی و مقاومت شدند و آوازه، ظلم ستیزی و حق طلبی آنها جوامع بین الملل را پرکرده است و با شجاعت و اتکال به قدرت خداوند،کاخ شیشه ای استکبار جهانی را در هم شکسته و فروپاشی قدرت پوشالی شیطان اکبر را به دنیا نشان دادند.

خداوند عزوجل را شاکریم که در این ایام ،میزبان پنج شهید والامقام و حماسه ساز خان طومان بودیم که با خون خویش به انقلاب  ونظام جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار بخشیدند تا امروزه ایران  به عنوان الگوی اقتدار و مقاومت در منطقه غرب آسیا و نیز در دنیا، طلایه دار انقلاب جهانی حضرت صاحب العصر و الزمان (اروحنا له فداء) باشد.  

خاضعانه و در کمال ادب و احترام مراتب قدردانی خود را ازخانواده های معظم،نجیب و صبور شهدای عزیز مدافع حرم کربلای خان طومان را اعلام میدارم. خانواده شهدای مدافع حرم با هیچ قشر دیگری قابل مقایسه نیستند چرا که با صبرو گذشت شان مظهر فداکاری و ایثار در پیشبرد اهداف انقلاب شدند.شهدای مدافع حرم گوهر درخشان هستند و خانواده های شهدا گنجینه معرفت که با رفتار،ایمان و صبوری گوهر درخشان را در معرض دید همگان قرار دادند.

همچنین از صدا و سیمای مرکز استان ، رسانه های مازندران و فعالان فضای مجازی که در اطلاع رسانی و انعکاس پرشور واقعه بازگشت پیکرهای مطهر، هنرمندانه ، بصیرت و معرفت شهدایی را در تاریخ ایران اسلامی و دیار علویان  ثبت و ضبط کردند و در ایجاد شور و شعور عاشورایی حماسه سازان کربلای خان طومان و احیاء و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین آحاد مردم جامعه نقش موثر و اثرگذار داشتند، کمال قدردانی و تشکر را دارم.  
 
و در آخر به درگاه حضرت حق، سجده شکر بجا می آورم بخاطر همت والای مردم شریف ، بصیر و شهید پرور مازندران که در همه لحظات و عرصه های انقلاب ، با وجود شرایط و محدودیت های کرونایی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ،همگان را مبهوت حضور وصف ناپذیرخود کردند،و با حضور عاشورایی در مراسم های حماسه سازان کربلای خان طومان که امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند، بار دیگر با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) و آرمان های امام و شهدا،تجدید بیعت کرده و میثاق عشق بستند..

حضور بی مانند مردم شهید پرور مازندران در مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکرهای مدافع حرم کربلای خانطومان بار دیگر پیوند ناگسستنی و ارادت قلبی مردم به شهدای مدافع حرم را نشان داد. این حضور بابصیرت مسلماً اجر و پاداش الهی را برای مردم و خیر و برکات برای استان ولایتمدار مازندران دارد.

بعنوان سرباز اسلام وخدمتگزارکوچک مردم وظیفه خود می‌دانم  از حضور حماسی و کم نظیر همه آحاد مردم در مراسم شهدای عزیز قدردانی کنم. ان شاء الله بتوانیم در راه شهدا ثابت قدم بمانیم و ادامه دهنده راه روشن و پرفروغ شهدای عزیز و گرانقدرمان باشیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر