امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۷
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۴:۰۰ شناسه خبر : ۹۲۱۱
فرمانده مرزبانی ناجا:
مرزهای کشور تحت هیچ عنوانی برای تردد زوار باز نمی شود ایلام-وارش نیوز/ فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، مرزهای کشور تحت هیچ عنوانی برای تردد زوار باز نمی شود.

به گزارش وارش نیوز، سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز یکشنبه در دیدار با استاندار ایلام، ضمن تشکر از حمایت‌های خوب استاندار ایلام در تأمین امنیت بالا در مرزهای استان، افزود: فرماندهی مرزبانی ناجا در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و سپاه پاسداران با حضور مقتدر خود امنیت و آرامش بالایی را در مرزهای کشور ایجاد نموده است.

وی در ادامه از بسته شدن مرزهای کشور با عراق برای تردد زوار خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا تحت هیچ عنوانی این مرزها برای تردد زوار گشوده نخواهد شد و در این خصوص مرزبانی ناجا با آمادگی کامل به وظایف خود عمل خواهد کرد.

مرزهای استان برای تردد زوار اربعین کاملاً بسته است

استاندار ایلام نیز در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی و مرزبانی در ایجاد و حفظ نظم و امنیت در مرزهای کشور، گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی همواره در خط مقدم نظم و امنیت در کشور و مرزها بوده و امروز این صلابت و اقتدار بی بدیل و ستودنی است.

قاسم سلیمانی دشتکی در ادامه با عنوان این مطلب که مرزهای استان برای تردد زوار اربعین کاملاً بسته است، اظهار کرد: بر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا مرزهای استان با کشور عراق برای تردد زوار کاملاً مسدود است و هیچ رفت و آمدی در آن امکان پذیر نیست.

وی در ادامه از بسته شدن مبادی وردی استان برای تردد زوار خبر داد و عنوان کرد: با کمک نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط تردد زوار از مبادی ورودی استان در استان‌های همسایه کنترل می‌شود و از مردم شریف کشور تقاضا دارم با توجه به شیوع بیماری کرونا و مصوبات ستاد ملی مرزهای دو کشور ایران و عراق برای تردد زوار کاملاً بسته است و ترددی در آن صورت نخواهد گرفت، پس به هیچ عنوان به استان سفر نکنند.

وی در ادامه از منتفی بودن امکان عزیمت موکب‌های اربعینی به کشور عراق خبر داد و گفت: با توجه شرایط موجود شیوع بیماری کرونا و رایزنی‌های قبلی با مسئولین عراقی، امکان عزیمت موکب‌های اربعینی برای ارائه خدمات به کشور عراق وجود نداشته و این امر کاملاً منتفی است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر