امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۷/۱۲ - ۱۳:۰۶ شناسه خبر : ۹۱۹۱

دمای هوای مازندران کاهش می‌یابد ساری- وارش نیوز- هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرده است که هوای استان اواسط هفته جاری با کاهش حدود هفت درجه‌ای سرد می‌شود.

 

به گزارش وارش نیوز، اگر گرمای نسبی روز جمعه و پنجشنبه را در نظر نگیریم مازندران در هفته ای که گذشت هوایی خنک همراه با آسمانی ابری و بارانی را پشت سر گذاشت.

پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که امروز شنبه گرم ترین روز استان در هفته پیش رو خواهد بود و دمای هوا در مرکز و شرق استان حداکثر به ۲۸ درجه و در مناطق غربی به حدود ۲۶ درجه سانتیگراد می رسد ، ولی از فردا با نفوذ سامانه های پرفشار جوی به مناطق غربی و سپس بخش مرکزی و شرقی ، مردم مازندران شاهد ابرناکی آسمان و همچنین کاهش تدریجی دما خواهند بود.

طبق پیش‌بینی هواشناسی این جریان تا اواخر هفته مهمان استان است ، اما کاهش دما در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به بیشترین حد خود می رسد که نسبت به امروز پنج درجه کاهش می یابد.

جدول پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد که دمای هوای مازندران روز سه‌شنبه و چهارشنبه در مرکز استان مازندران حداکثر به ۲۱ درجه می رسد و در مناطق کوهستانی کمتر از ۱۰ درجه خواهد بود.

همچنین وزش باد ، رگبار پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نیست و این مدت دمای هوا در ساعات شب ممکن است بین پنج تا ۱۰ درجه با گرم‌ترین ساعت روز تغییر کند.

علاوه بر این ، برای امروز تا روزهای پایانی هفته دریای خزر نیز از اواخر فردا مواج می‌شود و برای فعالیت دریایی مناسب نخواهد بود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی سامانه جوی ناپایدار تا پایان هفته مهمان مردم مازندران خواهد بود.

هم اکنون بر اساس سامانه دما سنج هواشناسی مازندران ایستگاه قراخیل قائمشهر با ۲۷ درجه سانتیگراد گرم ترین و سیاه بیشه چالوس با ۱۸ درجه خنک‌ترین نقاط استان هستند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر