امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۶/۲۵ - ۱۴:۱۳ شناسه خبر : ۸۹۱۸
برای سومین بار لغو شد
تداوم لغو جلسات رسمی شورای شهرآمل با غیبت برخی اعضا آمل -وارش نیوز/ جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل برای سومین بار متوالی در هفته جاری به علت غیبت چهار تن از اعضای این شورا برگزار نشده است.

به گزارش وارش نیوز/  برای تشکیل سی و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل روز سه شنبه درحالی ۵ عضو این شورا درمحل سالن اجتماعات شورای شهرآمل حاضر شده بودند که همانند دو جلسه قبلی این هفته وهفته گذشته ۴ عضو دیگر این شورا حاضر نشدند و به دلیل حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا جلسه رسمیت پیدا نکرد و برگزار نشد.

شورای اسلامی شهرآمل درجلسه این هفته خود لیستی از اعضای این شورا که در یکسال اخیر در جلسات رسمی این شورا بیشترین حضور و غیبت موجه وغیرموجه را داشتند منتشر کرده است، با انتشار این لیست ومشخص شدن غیبت‌های برخی اعضای شورا، واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی داشت و شهروندان نظرهای متفاوتی به این وضعیت شورانشینان داشتند.

بی توجهی به مطالبات مردمی

رئیس شورای اسلامی شهر آمل د با انتقاد از وضعیت پیش آمده درجلسات این شورا گفت: متأسفانه این برای سومین بار متوالی است که به دلیل غیبت چهار نفر از اعضای شورا و به حد نصاب نرسیدن جلسه تشکیل نمی‌شود.

خسرو ابراهیم زاده افزود: شهروندان به شورایی نیاز دارند که با انگیزه، مطالبه گر و پیگیر دغدغه‌های آنان باشند و در جهت رفع نواقص و مشکلات و دفاع از حقوق مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شهر متعلق به همه مردم است و باید حضور و خدمت خود را پر رنگ تر کنیم، ادامه داد: کمترین انتظار مردم از اعضای شورا حضور منظم در جلسات و پیگیری مشکلات و دغدغه‌های آنها است و اعتقاد داریم اعضای شورا همواره زیر ذره بین شهروندان قرار دارند و بایستی پاسخگوی مسئولیتی که بر دوش آنهاست باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرآمل، با بیان اینکه برگزاری جلسات شورا حق قانونی مردم است و اعضای شورا تحت هر شرایطی باید نسبت به حضور در آن تمکین کنند افزود: عده‌ای از اعضای شورا غیبت در جلسات را بر حضور ارجحیت می‌دهند و این جای سوال دارد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر