امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۶/۲۵ - ۱۴:۰۷ شناسه خبر : ۸۹۱۷

امنیت مستلزم مشارکت همگانی با درایت هوشمندانه پلیس/ تاکید بر مقابله با پدیده اراذل اوباش نوپدید گلوگاه- وارش نیوز/ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه، استقرار امنیت را مستلزم مشارکت های همگانی و همراه با درایت و مدیریت هوشمندانه پلیس اعلام کرد و خواستار برخورد با پدیده اراذل اوباش نوظهور شد.

به گزارش وارش نیوز/  "ابوالقاسم کیانی" دادستان شهرستان گلوگاه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان این که استقرار امنیت مستلزم مشارکت همگانی همراه با سرعت و مدیریت هوشمندانه پلیس است، گفت: امنیت مقوله ای است که شهروندان و دولت همراه با یکدیگر در تامین آن سهیمهستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه تصریح کرد: میان امنیت و توسعه رابطه متناسب و تنگاتنگی برقرار بوده که تجارب بشری علی الخصوص در عصر حاضر این واقعیت را به اثبات رسانده که هر تکاپو و هر خلاقیتی صرفا در کشوری آرام و سالم در تمامی بعدها پدید می آید و به مراتب ناامنی و احساس ترس و آشفتگی در تمامی عرصه مانع پیشرفت و رشد تکنولوزی می شود.

کیانی با تاکید بر برگزاری نشست های تخصصی و تعاملی بین دستگاه قضائی و انتظامی، خاطر نشان کرد: مرجع قضائی پشتیبان قوی برای نیروی انتظامی در جهت مقابله با پدیده شوم اراذل اوباش است که الحمدالله با درایت هوشمندانه و مدیریت پلیس و رصد و کنترل اراذل سطح، امنیت درشهرستان حاکم است.

دادستان شهرستان گلوگاه اظهار کرد: در کنار اراذل و اوباش دارای سطح، اراذل و اوباش هایی تحت عناوین نوپدید و نوظهور که اقدام به قدرت نمایی، تحریک و تهدید همدیگر در فضای حقیقی و مجازی می کنند به مراتب درگیری و ناهنجاری هایی از سوی آنان بیشتر بوده که مرجع قضائی با دستورات قاطع و سریع خود اجازه عرض اندام به آنان نخواهد داد و مجازات سختی در انتظار مخلان و هنجارشکنان امنیت خواهد بود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر