امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۲۵ - ۱۳:۲۰ شناسه خبر : ۸۳۷۸
شهردار ساری خبر داد:
محوطه فاو پارک موزه دفاع مقدس با همکاری شهرداری تکمیل می شود وارش نیوز/ عباس رجبی شهردارساری با تاکید بر اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مکانی ارزشمند برای انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت به نسل جوان است، گفت: محوطه فاو(منطقه بازسازی جغرافیایی و عملیاتی فاو) پارک موزه دفاع مقدس با همکاری شهرداری تکمیل می شود

به گزارش وارش نیوز، عباس رجبی شهردار مرکز استان ، صبح امروز در جلسه پیگیری تسریع روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران که با حضور عباسعلی رضایی فرماندار ساری ، شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهرساری و سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در محل این اداره کل برگزار شد از همکاری شهرداری ساری در ادامه ساخت و تکمیل محوطه فاو مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در روزهای آینده خبر داد.

وی بابیان اینکه مشارکت در ساخت این مرکز فرهنگی اولویت فعالیت‌های شهرداری است، افزود: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اقدامی ارزشمند در مرکز مازندران است که نشان‌دهنده اهميت موضوع دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن به نسل آینده است.

رجبی گفت: برای ساخت و تکمیل محوطه فاو در این مرکز فرهنگی از ظرفیت و توانمندی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری استفاده می‌شود.

سردار ملکی تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را یکی از دغدغه‌های مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای همه اقشار مردم است و همه ما وظیفه داریم برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ آن همت کنیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری ساری برای ساخت این مجموعه به حضور فعال‌تر شهرداری در ساخت این پارک موزه اشاره کرد و گفت: سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری ساری نیز با حضور چشمگیر در این مکان نقش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نشان داده است.

مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بابیان اینکه از شهردار جوان، ساعی و انقلابی مرکز استان به واسطه پیگیری‌های مستمر و تلاش او برای ساخت پارک موزه قدردانی می‌کنم، یادآور شد: بخشی از مجموعه فاو در این محوطه توسط شهرداری انجام شد انتظار داریم مابقی عملیات عمرانی نیز در کارنامه فعالیت‌های شهردار ساری ثبت شود.

 عباسعلی رضایی فرماندار ساری نیز به اهمیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و گفت: این مکان یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس است.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری ساری در ساخت پارک موزه دفاع مقدس افزود: مشارکت شهرداری در ساخت این مرکز فرهنگی با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی؛ ایثار است.

فرماندار ساری بابیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مطالبه مردم و خانواده‌های شهداست، از حضور شهرداری ساری در روزهای آینده در تکمیل این مرکز خبر داد.

علیجان شمشیرند رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ دفاع مقدس نسل به نسل به آیندگان منتقل شود و مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بهترین و مقدس‌ترین فضای ارزشمند در این راستا است.

وی افزود: در ساخت این پارک موزه که یادآور رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است شورای اسلامی شهر ساری همگام با شهرداری پای کار است.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر