امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۲۵ - ۱۳:۲۰ شناسه خبر : ۸۳۷۷

کشف کلاهبرداری اینترنتی ۵ میلیاردی در مازندران وارش نیوز/ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری ۳ متهم به کلاهبرداری اینترنتی با ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" سید جعفر ساداتی" با اعلام این خبر، گفت: در پی طرح شکايت یکی از شهروندان در استان مبني بر برداشت غیرمجاز 25 میلیون ریالی از حساب بانکي اش به صورت اینترنتی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه و عمليات ويژه پليس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با استفاده از شگردهای خاص سرانجام موفق شدند، متهم اصلی این پرونده را در یکی از شهرستان های استان شناسایی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران،اظهار کرد: باهماهنگي قضايي، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و تمامي تجهيزات رايانه اي را از وی کشف کردند.

سرهنگ ساداتی، افزود: متهم در تحقيقات اوليه ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت باهمکاری دو همدستش یک زن و یک مرد با ساخت درگاه هاي جعلي و فیشنیگ و هدایت آنان به کانال ها و شبکه های اجتماعی برای خرید پوشاک به اطلاعات حساب بانکی افراد دسترسی پیدا کرده و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنان می کرد.

وی افزود: متهم که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان های مختلف کشور است تاکنون از 145 شهروند به این شیوه به ارزش 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

ساداتی با هشدار با شهروندان از آنان خواست در زمان انجام خریدهای اینترنتی مراقب صفحات و درگاه های جعلی بانکی باشند

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر