امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۲۲ - ۱۷:۴۹ شناسه خبر : ۸۳۴۱

آیین تکریم و معارفه کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش وپرورش محمودآباد برگزار شد وارش نیوز/ طی مراسمی صبح امروز با حضور نصیری معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران، مرتضی نصری مدیر اموزش و پرورش شهرستان و سایر مدیران این نهاد؛ کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش وپرورش محمودآباد معارفه شد.

به گزارش وارش نیوز/ نصیری معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران در جلسه تکریم و معارفه کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش وپرورش محمودآباد که در سالم کنفرانس این اداره برگزار شد، اظهار کرد: رسيدگی به شکايات و ارزيابی عملکرد مدارس سطح استان بخش مهمّی ازفعالیت‌های آموزش و پرورش است.
وی با بیان اینکه برای حل مشکلات دانش‌آموزان؛ همکاران ما در آموزش و پرورش نهایت کمک را به والدین خواهد کرد، تصریح کرد:رصد و پیگیری کار دانش‌آموزان چه در بحث مالی، کتاب یا غیره بر عهده آموزش و پرورش است.
معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران گفت: سامانه شکایت در سایت آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است که نیازمند توجه بیشتر و پیگیر روزمره خواهد بود.
تعیین شاخصه‌ها و ارزیابی آن‌ها؛ ملاک اصلی رسیدن به اهداف است
مرتضی نصری مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه بی‌شک شرط موفقیت هر دستگاهی ارزیابی و نظارت درست در ان نهاد است، افزود: عملکرد کارکنان به‌صورت درست و منطقی باعث بالا بردن اهداف یک مجموعه خواهد شد.
وی ادامه داد: نظارت مستمر و ارزیابی کیفی از مجموع حوزه‌ها قطعا برنامه‌های آتی مجموعه را در راستای درست و رسیدن به هدف پیش خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش محمودآباد خاطرنشان کرد: تعیین شاخصه‌ها و ارزیابی آن‌ها ملاک اصلی مرتبط با رسیدن اهداف خواهد بود چراکه وظایف و مسئولیت این حوزه کاری پاسخ‌گویی به مشکلات است.
نصری تصریح کرد: اگر مدیران مدارس نتوانند با اهداف نظام برنامه‌ها را پیش ببرند؛ موفق نخواهیم بود؛ یعنی به مولفه‌های اصلی سند تحول بنیادین عمل نکرده‌ایم.
وی در پایان یادآور شد: با توجه به حساسیت و اهمیت ارزیابی عملکرد در نظام آموزش و پرورش باید مورد توجه و نگاه ویژه باشد.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات علی براری تکریم و ناصرکارگربه‌عنوان کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد منصوب شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر