امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۱۹ - ۱۱:۴۰ شناسه خبر : ۸۲۶۷
مدیرکل نوسازی و مدارس مازندران؛
ماموریت اصلی نوسازی مدارس ساخت و ساز فضاهای آموزشی و فرهنگی است مدیرکل نوسازی و مدارس مازندران گفت: ماموریت اصلی نوسازی مدارس ساخت و ساز فضاهای آموزشی و فرهنگی، تربیتی و تجهیز آن است.

قربانعلی شیرزاد صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌های اخیر بیشترین تمرکز ها بر اتمام پروژه های نیمه تمام است که ۲۹۰ پروژه نیمه کاره در استان داشتیم که با منابع مالی و کمک های مردمی که در اختیار داشتیم به تجمیع آن در جهت اتمام این پروژه ها پرداخته شد . 

وی تصریح کرد: پروژه بلاتکلیفی در استان نداری به غیر از چند استثنا پروژه های استخر دانش آموزی نیمه تمام داریم که از سال ۹۰ پیش بینی شده بود که ردیف اعتباری آن حذف شده که همچنان ناتمام باقی مانده است. از جمله این پروژه ها در گلوگاه، ناحیه دو ساری، قائمشهر ، فریدونکنار، آمل، بابل، و چالوس کا  فاقد اعتبار هستند. 

مدیرکل نوسازی و مدارس مازندران خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های سند بنیادین بحث استقرار سامانه مکان یابی فضاهای آموزشی و مدارس بر اساس آمایش سرزمینیزو آموزشی است.

شیرزاد افزود: سامانه گرمایشی مدارس یکی از دغدغه های مردم بود که از سال ۹۲ اقدامات خوبی از سوی دولت و مجلس صورت گرفت و منابع خوبی برای سامانه گرمایشی اختصاص یافت ۱۳ هزار کلاس درس فاقد سامانه گرمایشی استاندارد بودند که از این تعداد ۱۱ هزار کلاس درس به سامانه گرمایشی مجهز شدند و حدود ۲ هزار کلاس نیز فاقد سامانه گرمایشی هستند. 

وی ادامه داد: میزان اعتبارات نوسازی مدارس در سال ۹۷ حدود ۴۱۲ میلیون تومان بود که این رقم در سال ۹۸ به هزار میلیارد تومان و در سال ۹۹ به ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. 

مدیرکل نوسازی و مدارس مازندرانبا اشاره به بهره برداری بیش از   ۲۹ پروژه آماده برای بهره برداری در سطح استان در سال جاری گفت: ۱۰ پروژه با ۴۸ کلاس درس با زیربنای هزار و ۲۰۱ متر مربع با با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. در هفته اول شهریور ماه ۱۹ پروژه برای شروع سال تحصیلی شامل ۱۳۴ کلاس درس با زیربنای ۲۳ هزار متر مربع در شهرستان های استان بره برداری می شود .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر