امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۱۵ - ۱۴:۱۰ شناسه خبر : ۸۲۳۹

توقیف خودروی حامل مواد مخدر در آمل آمل- وارش نیوز/ فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش وارش نیوز/ سرهنگ "نعمت الله آزادی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، طرح کنترل محورهای مواصلاتی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي پس از تشکیل تیم عملیاتی با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، به یک خودروی سواری سنمد حین تردد در محور هراز مشکوک شدند .

سرهنگ آزادی، خاطرنشان کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 20 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک كه به شيوه ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازي شده بود کشف کردند .

وی، از دستگیری راننده خودروی مورد دنظر در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

آزادی ،بابيان اينکه مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني است.

وی در پایان، خاطر نشان کرد : مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است .

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر