امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۱۵ - ۱۳:۴۳ شناسه خبر : ۸۲۳۵

حریرچی: ۸ هزار ناظر بهداشتی بر هیئت‌های عزاداری محرم نظارت می‌کند تهران - وارش نیوز- معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هشت هزار ناظر بهداشتی بر ۸۰ هزار هیئت عزاداری ماه محرم نظارت می‌کنند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز بر این هیئت ها نظارت دارد.

به گزارش وارش نیوز، با ابلاغ پروتکل هارئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت اعلام موارد و نظارت بر این هیئت را به عهده داشته باشد.

وی افزود: اصل مسئولیت اجرا و نظارت بر پروتکل ها با مسئولان هیئت هاست که در آیین نامه مصوب شده، از آنها مهمتر مردم هستند و ناظران وزارت بهداشت که حداقل هشت هزار نفر هستند که با لباس فرم مختلف نظارت می کنند.

حریرچی گفت: نکته قابل توجه این است که در مورد برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و کنکور حساسیت نشان می دهیم اما شمال رفتن و مهمانی رفتن و پاساژگردی سرجایش است. در بازدیدهایی که داشتم دیدم که مثلا یک مغازه دو در سه، پنج نفر بدون ماسک در حال صحبت کردن هستند اما دغدغه آنها برگزاری مراسم محرم است. همه باید با هم همدل باشیم و همدل و یکرنگ همکاری کنیم و با اجرای پروتکل ها یک بچه هیئتی هم نباید تب کند، این خطر قرمز است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر