امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۹/۵/۱۴ - ۱۷:۱۰ شناسه خبر : ۸۲۱۲
مدیرعامل شرکت ایران خودروی مازندران:
خودروهای دپو شده در بابل ظرفیت تولید سه روزه شرکت ایران خودروی مازندران است ساری - وارش نیوز- مدیرعامل ایران خودروی مازندران گفت که خودروهای دپو شده این شرکت که فیلمش در فضای مجازی پخش شده ظرفیت تولید چند روزه این شرکت است که با توجه به مجموعه‌ای از مشکلات مانند تعطیلی قطعه‌سازان به خاطر کرونا و کمبود خودروهای حمل بموقع روانه بازار نشده است.

به گزارش وارش نیوز ، طی ۲۴ ساعت گذشته کلیپی در فضای مجازی به سرعت در حال انتشار است که در آن یک فرد از دپوی خودروهای تولید شده در ایران خودروی مازندران در منطقه " رجه " شهرسرستان بابل تصویر برداری و از این که این خودروها در بین خریداران توزیع نمی شود ، انتقاد کرد.

سید امید حسینی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تولید روزانه این شرکت را حدود ۱۵۰ دستگاه اعلام کرد و افزود : حدود ۵۰۰ دستگاه خودروی تولید شده ایران خودرو که در این فیلم منتشر شد تولید سه روزه شرکت ایران خودروی مازندران است.

وی گفت که روزانه یکصد دستگاه از تولیدات شرکت هم پس از تکمیل قطعات میان خریداران توزیع می شود.

مدیر شرکت عامل ایران خودروی مازندران اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه جاری نیروی انتظامی مقرر کرده است که هیچ خودرویی بدون پلاک حق خروج از شرکت را ندارد و به همین دلیل هم بخشی از خودروهای تولیدی دپو شده است.

وی اضافه کرد : حدود چند هفته ای است که کار اداری استقرار نماینده نیروی انتظامی در شرکت ایران خودروی مازندران در شهرک صنعتی رجه در بابل به درازا کشید و به همین دلیل طی این مدت نمی توانستیم تولید خود را متوقف کنیم لذا خط تولید فعال بود و خودروهای تولیدی هم دپو شده است.

حسینی نژاد گفت : در حال حاضر نماینده ناجا در ایران خودروی مازندران مستقر است و کارهای شماره گذاری خودروها انجام می گیرد و هم اکنون روزانه بیش از یکصد دستگاه خودرو پس از شماره گذاری وارد بازار می شود.

وی افزود : خودرویی که در شرکت ایران خودرو تولید می شود اگر نقص قطعه ای نداشته باشد روند سند دار شدن و پلاک این خودرو چند روزی زمان می برد که به هر حال این خودروها باید در پارکینگ ایران خودرو نگهداری می شوند.

۲ هزارو ۳۰۰ دستگاه خودروی ناقص 

مدیرعامل شرکت ایران خودروی مازندران همچنین از وجود ۲ هزار ۳۰۰ دستگاه خودروی تولیدی ناقص در این شرکت خبر داد و گفت : کرونا که زمینه تعطیلی یک ماهه برخی از قطعه سازان را فراهم کرده بود ، این قطعات به این شرکت نرسیده و در حال حاضر ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودروی ناقص در پارکینگ های ایران خودرو در شهرک صنعتی رجه وجود دارد.

وی افزود : این قطعات با تکنولوژی بالا و الکترونیکی است که با هماهنگی های انجام شده این مشکل در حال رفع شدن است و خودروها زوتر رفع نقص شده و وارد بازار می شود.

حسینی نژاد گفت : شرکت ایران خودروی مازندران در سال جاری ۱۲ هزار دستگاه تولید کرد که بیش از هشت هزار دستگاه خودرو وارد بازار شده و همچنین سند و پلاک  بیش از یکهزار و ۳۰۰ دستگاه آماده و در نوبت حمل است.

وی افزود : ایام کرونایی سبب شد که در روند حمل خودروها هم خلل ایجاد شود و خودروهای سنگین کمتری برای بارگیری به ایران خودروی مازندران مراجعه کردند که این مشکل هم سبب باقی ماندن بیشتر خودروهای تولیدی در شرکت بوده است.

مدیر عامل ایران خودروی مازندران گفت : هر خودروی سنگین هشت دستگاه خودروی تولیدی ایران خودروی مازندران را حمل می کند که در برخی از روزها چون میزان تولید خودرو در شرکت زیادتر بود و حتی گاهی به روزانه ۲۰۰ دستگاه رسید ، بخشی از خودروها بموقع وارد بازار نشد.

شرکت ایران خودروی مازندران در سال ۱۳۸۹ با تولید روزانه سه دستگاه خودروی فعالیت خود را آغاز کردو در حال حاضر روزانه بیش از ۱۵۰ دستگاه خودرو تولید می کند.

شرکت ایران خودروی مازندران در ۲۵ کیلومتری جنوب شهرستان بابل ، در شهرک صنعتی رجه واقع در بندپی شرقی بابل فعالیت می کند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر