امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۲۱ - ۱۱:۱۰ شناسه خبر : ۷۶۰۱

۴۸ فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در خرداد ماه سالجاری وارش نیوز/ مدیر کل پزشكي قانوني استان گفت: متوفیات ناشی از تصادفات رانندگي ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در خرداد ماه امسال ۴۸ نفر ( ۳۸مرد و ۱۰ زن) هستند كه اين رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد داشت.

به گزارش  وارش نیوز ، دكتر عباسي تصریح کرد: از كل متوفيات حوادث رانندگي خرداد ماه ،  محور یرون شهري 47 نفر ، محور درون شهري  17 نفر، و راه روستايي  4 نفر را در برمي‌گيرد.

بیشترین و کمترین شهر

 همچنين بيشترين فوتي مربوط به شهرهاي ساری و میاندرود با 9 ، آمل و بابل هر کدام با 6 فوتی و شهر رامسر  بدون فوتی  گزارش شده است .

به تفکیک وضعیت متوفی

بر اساس این گزارش از اين تعداد 10 مورد عابر ،15 موتور سوار ، 10  راننده ، 10مورد سرنشین و 3 نفر دوچرخه سوار  هستند .

مصدومین  
عباسي تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگي ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در خرداد ماه سالجاري،  هزار و 137 نفر اعلام كرد كه این رقم در مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش داشت .
 
اين مقام اجرايي استان تصريح كرد: از آنجائيكه بیشترین فوتي در جاده هاي برون شهري و راه روستایی رخ داده است اين مي تواند هشداري باشد تا بلکه با رعايت نکات ايمني از قبيل بستن کمربند ايمني براي رانندگان و سرنشينان  و نيز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی  در كاهش تصادفات موثر باشد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر