امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۴/۱۴ - ۱۸:۰۳ شناسه خبر : ۷۴۶۰
مدیر آموزش و پرورش محمودآباد مطرح کرد:
تبدیل تهدید کرونا به فرصت در آموزش مجازی مدارس محمودآباد وارش نیوز/. مدیر آموزش و پرورش محمودآباد گفت: آموزش مجازی با توجه به شیوع کرونا از اول اسفند ماه در محمودآباد همانند سایر شهرهای استان مازندران آغاز شد و خوشبختانه توانستیم جزو شهرهای اول مازندران در اجرای طرح آموزش مجازی به دانش‌آموزان باشیم.

به گزارش وارش نیوز/  مرتضی نصری مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور  مهندس فرزانه نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و دیگر همکاران اداری این شهرستان در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: مسئله فرهنگ، تعلیم و تربیت مهمترین موضوع هر کشور است چراکه که بهترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی است.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی ما با توجه به ادامه تدریس و آموزش مجازی با توجه به شیوع کرونا این است که با آمادگی بیشتر و با آموزش معلمان بتوانیم عملکرد بهتری داشته و به تولید و محتوا آموزشی بپردازیم.
مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد بالغ بر ۱۵ هزار دانش آموز،  هزار و ۴۱۳ فرهنگی شاغل و هزار و ۱۵۰ فرهنگی بازنشسته دارد، گفت: ۱۴۳ مدرسه در حال احداث و  بازگشایی در این شهرستان داریم.
نصری خاطرنشان کرد: در حوزه پرورشی با توجه به بررسی اداره کل استان مازندران این شهرستان در دو سال پیاپی جزو ۶ شهرستان برتر در حاین حوزه معرفی شده است.
وی ادامه داد: در هفته معرفی مشاغل و بهداشت روانی نیز شهرستان محمودآباد در دو سال متوالی جزو رتبه‌های برتر شهری در این استان شد.
مدیر آموزش و پرورش محمودآباد با اشاره به اینکه در سال ۹۸ مسئول دارالقران محمودآباد در سطح کشوری حائز رتبه اول در حفظ قرآن شده است، افزود: در حفظ و ترویج علوم قرآنی در شهرستان محمودآباد موفقیت‌های زیادی طی سال‌های اخیر کسب کرده‌ایم.
نصری گفت: با توجه به این موضوع استارت ساخت دارالقرآن در محمودآباد از سال ۹۴ زده شد و امیدواریم هر چه زودتر با استفاده از اعتبارات ملی به افتتاح برسد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته به رتبه ۱۴ در حوزه معاونت آموزشی در استان مازندران رسیده‌ایم، اظهار کرد: در توزیع رشته‌ها در شهرستان نیز(میزان ورودی دانش‌آموزان به رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش) توانستیم رتبه دوم را در مازندران کسب کنیم.
مدیر آموزش و پرورش محمودآباد با اشاره به اینکه محمودآباد دارای مدرسه تیزهوشان نیست، تصریح کرد: در زمینه کنکور سراسری فعالیت‌های خاص خود را در محمودآباد اجرا کردیم و حائز رتبه‌های خوبی شده‌ایم.
نصری یادآور شد: دانش‌آموزان این شهرستان طی دو سال متوالی توانستند۴۰ رتبه زیر هزار را کسب کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر