امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۱۴ - ۱۳:۵۸ شناسه خبر : ۷۴۴۲

مسی و وسوسه همبازی شدن با رونالدو وارش نیوز- «ریوالدو» ستاره اسبق بارسا، یوونتوس را یکی از مقاصد احتمالی «لیونل مسی» می‌داند.

به نقل از سایت گل، لیونل مسی به دلیل جوسازی و شایعه‌پراکنی اعضای باشگاه درخصوص زاویه داشتن او با کیکه ستین سرمربی آبی‌اناری‌ها با مسوولان بارسلونا اختلاف پیدا کرده است. بنابراین مذاکرات او برای تمدید قرار تا ۲۰۲۳ به بست خورد.

با به وجود آمدن شایعه جدایی این ستاره آرژانتینی از باشگاه بارسلونا، بسیاری از باشگاه‌ها علاقه‌مند به جذب وی هستند و در این میان برخی افراد مقاصد احتمالی او پس از جدایی از بارسا را پیش‌بینی می‌کنند.

یکی از این افراد «ریوالدو» ستاره برزیلی اسبق بارسلونا است. او در مصاحبه‌ای در این خصوص گفت: مسی در چند ماه گذشته در رختکن بارسا شرایط خوبی نداشته و این موضوع نگران‌کننده است. مشکلات زیادی در چند وقت اخیر برای مسی به وجود آمده که او را بیش از پیش ناراحت کرده است.  

وی ادامه داد: از اینکه مسی بخواهد بعد از اتمام قراردادش بارسا را ترک کند غمگین خواهم شد و امیدوارم این اتفاق هیچ‌وقت رخ ندهد.

ستاره تکنیکی سال‌های نه چندان دور بارسلونا در خصوص پیش‌بینی خود از مقاصد احتمالی مسی بعد از جدایی از بارسا، خاطرنشان کرد: وقتی قرارداد مسی به پایان برسد، او ۳۴ ساله می‌شود اما فکر می‌کنم با کلاسی که او دارد، بتواند به راحتی در لیگ جزیره بازی کند. «پپ گواردیولا» مربی سابق او بوده و امکان دارد این ۲ نفر بار دیگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند. اتحاد این دو نفر در منچسترسیتی هیجان‌انگیز خواهد بود.

ریوالدو افزود: یوونتوس یکی دیگر از مقاصد احتمالی اعجوبه آرژانتینی است. بدون شک قرار گرفتن مسی در کنار «کریستیانو رونالدو»، پیشنهاد وسوسه انگیزی خواهد بود. قرار گرفتن رونالدو در کنار مسی می‌تواند بزرگترین رویای هواداران فوتبال را تحقق بخشد. تورین چالش خوبی برای مسی است.

وی ادامه داد: معتقد هستم که یوونتوس می تواند به دلیل دید خوب و قدرت بازاریابی که دارد، مسی را به سری آ بیاورد. دیدن مسی و رونالد کنار همدیگر تاریخی خواهد بود و من اطمینان دارم حامیان مالی یوونتوس نیز دوست دارند یووه را در این خرید کمک کنند.‌ 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر