امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۶
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۷/۳/۶ - ۱۰:۵۴ شناسه خبر : ۷۴۳

ادارات گنبد بسته اقتصادی برای جذب سرمایه گذار تدوین کنند فرماندار ویژه گنبدکاووس از راه اندازی کمیته همیار سرمایه گذار در این فرمانداری خبر داد و از مدیران ادارات و نهاهای این شهرستان خواست تا در راستای اهداف این کمیته، بسته های اقتصادی برای جذب سرمایه گذار تدوین نمایند

وارش نیوز: به گزارش ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز شنبه درجلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر مدیران برای تدوین و معرفی طرح های اقتصادی به کمیته همیار سرمایه گذار، گفت: ثمره این اقدام جذب سرمایه گذار برای رونق تولید و ارتقای شاخص های اشتغال است.
وی افزود: گنبدکاووس ظرفیت های زیادی در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و گردشگری دارد که مدیران این بخش ها باید تلاش بیشتری برای معرفی آن و جذب سرمایه گذار داشته باشند.
کریمی، راه اندازی میز خدمت در ادارات و نهادها در راستای تکریم ارباب رجوع و نیز ارائه بهتر خدمات به مردم را از دیگر ضرورت ها در نظام اداری دانست و اضافه کرد: راه اندازی این میز در راستای دستورالعمل ابلاغی ازسوی معاون اول ریاست جمهوری صورت می گیرد.
همکاری مدیران دستگاه های متولی خرید محصولات کشاورزی با کشاورزان در فصل برداشت، استفاده از تسهیلات تولیدی و اشتغالزایی مناطق روستایی سال 96 در چند ماه باقی مانده، مدیریت بهینه مصرف آب و برق در تابستان، تکمیل طرح های نیمه تمام پیش بینی شده برای هر اداره تا هفته دولت، گزارش فعالیت های انجام شده توسط ادارات به وزارت کشور و توجه به قوانین بودجه 97 و پیگیری برای جذب آن از دیگر خواسته های فرماندار ویژه گنبدکاووس از مدیران این شهرستان بود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین بر لزوم ییگیری راه اندازی بوستان بانوان و شهربازی در پارک هفت هکتاری داریوش و تکمیل جاده سلامت کمربندی این شهر توسط شهرداری، حضور پرشور مدیران و کارکنان در مراسم 14 و 15 خرداد و راهپیمایی روز قدس و همکاری ادارات و نهادها در تامین امنیت و آرامش عمومی درحوزه مسائل اقتصادی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، امام جمعه گنبدکاووس نیز با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و ضرورت بهره مندی از فضایل این ماه، گفت: نزول قرآن و وجود شب های قدر که در آن مقدرات یک سال انسان تعیین می شود از دلایل اهمیت این ماه است که افراد بایستی از فضایل آن بهترین استفاده را ببرند.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی به شرایط منطقه ای و جهانی پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای (برجام) نیز اشاره کرد و افزود: روی کار آمدن رییس جمهوری کوته بین در آمریکا که بیشتر تاجر است تا سیاستمدار، مانع از درک درست از واقعیت های جهانی توسط ترامپ شده است.
وی با بیان اینکه رویه فعلی سیاستمداران آمریکا بدون توجه به واقعیت ها و آینده، سبب از دست رفتن جایگاه این کشور درعرصه بین الملل می شود، گفت: از طرف دیگر خروج آمریکا از برجام سبب تقویت آرمان های انقلاب اسلامی در مردم ایران و جهان می شود.
حجت الاسلام ترابی به مراسم های 14 و 15 خرداد نیز اشاره کرد و افزود: حضور پرشور آحاد مختلف مردم دراین مراسم ها، میزان دلبستگی و قرابت مردم به مکتب اسلام و انقلاب را که امام راحل آن را تبیین نموده اند، بیشتر می کند.
وی همچنین با اشاره به برداشت محصولات کشاورزی در گنبدکاووس، برلزوم پرداخت زکات محصول ازسوی کشاورزان منطقه نیز تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، دراین جلسه مدیر جهاد کشاورزی و رییس اداره برق گنبدکاووس و رییس مرکز رشد واحدهای فناور شرق گلستان نیز گزارشی از فعالیت های حوزه برداشت محصول، مصرف بهینه برق و معرفی یک شرکت تولیدی دانش بنیان ارائه کردند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر