امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۴ شناسه خبر : ۷۳
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد
جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در محورهای مازندران/ سفرهای غیرضرور به روزهای آینده موکول شود مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: شاهدبارش برف در ارتفاعات محورهای استان هستیم که در صورت همراه نداشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ از تردد خودروها جلوگیری می‌شود.

وارش نیوز:مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: شاهدبارش برف در ارتفاعات محورهای استان هستیم که در صورت همراه نداشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ از تردد خودروها جلوگیری می‌شود.

محسن هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر در ارتفاعات تمامی محورهای مازندران شاهد بارش برف و در مناطق پایین‌دست شاهد بارش باران هستیم.

وی با تأکید بر اینکه خودروهای رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی مازندران مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشد، خاطرنشان کرد: در صورت همراه نداشتن آن از تردد خودروها جلوگیری خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران بیان کرد: با توجه به بارش برف و باران در جاده‌های کوهستانی مازندران لازم است افراد سفر غیرضروری خود را به روزهای آینده موکول کنند در صورت اجبار حتما ملاحظات ایمنی در سفرهای زمستانی مورد توجه قرار گیرد.

این مسؤول با اعلام اینکه همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ و معاینه فنی خودرو ضروری است، تصریح کرد: همچنین لازم است سیستم گرمایشی، برف‌پاک‌کن و سیستم نور خودروها بررسی شود تا شاهد مشکلی نباشیم.

هاشمی در پایان گفت: لازم است با توجه به شرایط جوی رانندگان از طریق تماس با سامانه 141 از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی و همچنین محدودیت‌های ترافیکی آگاهی لازم را کسب کرده و نسبت به برنامه‌ریزی برای سفر اقدام کنند./فارس

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر