امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۱
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۳/۲ - ۲۳:۵۳ شناسه خبر : ۷۰۰
استاندار مازندران در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مطرح کرد
تسریع در اجرای راه آهن برقی نوار ساحلی دریای خزر استاندار مازندران گفت: باید با پیگیری جدی، فراخوان سرمایه گذاری در راه آهن برقی تهران- شمال و راه آهن برقی نوار ساحلی هر چه سریع تر منتشر گردد

وارش نیوز: به گزارش ایسنا،استاندار مازندران در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران اظهار کرد : با پیچیدگی فرآیندها سرمایه گذار را فراری ندهیم و جذب سرمایه گذار به معنای واقعی عملیاتی شود.

وی خواستار فعالیت بیشتر و جدی تر مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان شد وخاطرنشان کرد : باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی را توامان دنبال کنیم .

مقام عالی دولت در مازندران بر ساده سازی فرآیندها برای جذب سرمایه گذاری خارجی تاکید کرد و یادآورشد: برای تغییر کاربری پروژه های زیرساختی و زیربنایی باید برنامه ریزی دقیقی شود تا در اسرع وقت مجوزها صادر شود .

وی افزود : در حوزه سرمایه گذاری نیروگاه ها با مقیاس کوچک باید زمینه تولید 2 هزارمگاوات برق جدید فراهم شود .

اسلامی خواستار پایش دقیق تسهیلات و اراضی برای تحقق تعهد توسط سرمایه گذاران شد و تصریح کرد : سرمایه گذاران بسیاری در حال مراجعه برای سرمایه گذاری هستند اما باید خوب هدایت شده و مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی نیز باید فعال تر به میدان بیاید .

استاندارمازندران خاطرنشان کرد: باید با پیگیری جدی، فراخوان سرمایه گذاری در راه آهن برقی تهران- شمال و راه آهن  برقی نوار ساحلی هر چه سریع تر منتشر گردد .

وی بر استفاده از ظرفیت میانکاله برای سرمایه گذاری در شرق استان تاکید کرد و گفت: سه استان روسیه برای توسعه مناسبات تجاری با استان‌های شمالی ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و باید مرکز سرمایه‌گذاری خارجی فعالانه‌تر وارد میدان شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر