امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۲/۳۱ - ۱۳:۴۵ شناسه خبر : ۶۷۱۱

جستجو برای یافتن ۲ جوان شهریاری در رودخانه چالوس همچنان ادامه دارد وارش نیوز- رئیس جمعیت هلال احمر چالوس از ناپدید شدن ۲ جوان اهل شهریار پس از سقوط به رودخانه چالوس خبر داد.

به گزارش وارش نیوز/ امیرحسین عسگرزاده   گفت که حادثه سقوط این ۲ جوان که یکی دختر ۱۸ ساله و دیگری پسر ۱۹ ساله بود حوالی ساعت ۱۹ سه شنبه شب به پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر منطقه لارک گزارش شد و نیروهای امداد و نجات این پایگاه با همراهی دیگر نیروهای مردمی ، امنیتی و انتظامی هم بلافاصله به محل وقوع حادثه رفتند.

وی با اعلام این که جست و جو تا پاسی از شب به علت تاریکی هوا ، حجم زیاد آب و گل آلود بودن آن نتیجه ای نداشت ، افزود که امدادگران این نهاد از صبح امروز نیز به همراه دیگر نیروهای مردمی و انتظامی برای یافتن این ۲ جوان ناپدید شده مشغول فعالیت هستند و تا این لحظه نیز نشانه ای از آنها یافت نشده است.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس در باره چگونگی سقوط ۲ جوان به داخل رودخانه هم از قول همراهانشان توضیح داد : همراهان این ۲ جوان به نیروهای امدادگر و انتظامی منطقه اعلام کردند که از سه روز پیش با خودروی زانتیا به مازندران سفر کردند و دیروز هم در حال بازگشت به شهرشان بودند که برای استراحت حاشیه رودخانه چالوس متوقف شدند. 

وی افزود : طبق گفته همراهان ، یکی از دختران به قصد شستن دست کنار رودخانه رفت که پس از سر خوردن از روی سنگ به داخل رودخانه سقوط کرد و در این هنگام جوان دیگری که قصد نجات او را داشت ، به داخل رودخاه رفت که آب هر دو نفر را برد و با گذشت ساعت ها هنوز هیچ آثاری از آنها در دست نیست.

رودخانه حفاظت شده چالوس در غرب مازندران از دامنهٔ شمالی ارتفاعات کندوان و طالقان سرچشمه می‌گیرد و پس از طی حدود ۷۲ کیلومتر در کنار چالوس به دریای خزر می‌ریزد.       

همه ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران به دلیل رعایت نکردن احتیاط های لازم در حاشیه رودخانه خروشان چالوس به داخل آن سقوط می کنند و جان خودشان را از دست می دهند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر