امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۹/۲/۳۱ - ۱۱:۴۴ شناسه خبر : ۶۷۰۵
معاون عمرانی استاندار مازندران:
اعتبارات ساری براساس پروژه ها دیده شود وارش نیوز/ اعتبارات ساری باید با توجه به پروژه های بزرگ برنامه ریزی شود.

به گزارش وارش نیوز/  مهدی رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران درباره عملکرد شهرداری ساری گفت:  هر چه فرهنگ و محبوبیت بیشتر باشد می توانیم مردم را به نظام امیدوار تر کنیم .
باید بتوانیم خدمات شهری را مکانیزه و با توجه به ظرفیت های موجود بکار بگیریم. پروژه  های بزرگی در سطح شهر ساری در حال احداث است و این زیرکی شهردار و شورای شهر را میرساند که می توان ساری را ویژه دید و باید ویژه تر دیده شود .

وی اظهار داشت: توزیع اعتبارات به سرانه جمعیتی است اما باید به پروژه های ملی توجه داشت ، ساری را نیز باید با توجه به پروژه های استانی دید. سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات را به این سمت سوق دهد که پروژه های ملی زودتر به اتمام برسند . در شورای اعتبار استان نیز این مسئله مطرح خواهد شد ‌.

رازجویان در ادامه خطاب به شهردار ساری گفت: مردم ما مردمانی فهیم و با درک هستند و کارهای خادمین خود را میسنجند و شما را حمایت می کنند هر قدم برداشته شده در شهر را می بینند و بهتر است در سه وجدان مردم و خدا و خود درست عمل کرد .
معاون استانداری مازندران در پایان افزود: با آب منطقه ای تعامل خوبی صورت گرفته است به جهت فاز ۲ پارک ملل که در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد . فعالیت و جدیت و پیگیری شهردار را می طلبد تا کار سرعرت بیشتری بگیرد تا شاهد رشد و شکوفایی شهر ساری باشیم .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر