امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۰ شناسه خبر : ۵۸۹۲
از شایعه تا واقعیت
انتساب مصاحبه خیالی به آیت‌الله شبستری چند روزی است تصویری از آیت‌الله مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با لوگوی خبرگزاری تسنیم در حال دست به دست شدن است. روی این تصویر به نقل از این عضو مجلس خبرگان رهبری نوشته شده: «مردم می‌خواهند برای ماندگاری اسلام و تشیع اگر تختی در بیمارستان خالی بود یک روحانی بر آن تخت بستری گردد تا یک فرد عادی»

انتساب یک مصاحبه جعلی به آیت‌الله شبستری جنجال زیادی به پا کرد اما واقعیت ماجرا چیست؟
چند روزی است تصویری از آیت‌الله مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با لوگوی خبرگزاری تسنیم در حال دست به دست شدن است. روی این تصویر به نقل از  این عضو مجلس خبرگان رهبری نوشته شده: «مردم می‌خواهند برای ماندگاری اسلام و تشیع اگر تختی در بیمارستان خالی بود یک روحانی بر آن تخت بستری گردد تا یک فرد عادی»
اما در همین رابطه خبرگزاری تسنیم در مطلبی مصاحبه منتشر شده به نقل از آن‌ها با آیت‌الله شبستری را تکذیب کرد.
آیت‌الله محسن شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز با تکذیب این مصاحبه گفت: این نقل قول را جریان ضد انقلاب ساخته و به وسیله فوتوشاپ به یکی از خبرگزاری‌های انقلابی کشور منتسب کرده در حالی که بنده در این مورد نه تنها با تسنیم، بلکه با هیچ رسانه دیگری مصاحبه نداشته‌ام و به نظر می‌رسد این مطلب برای ضربه زدن به ارتباط بین مردم و علما و آسیب به وحدت و همدلی همگانی بوده است.
همچنین وی افزود: ما مردم را ولی نعمت خود می‌دانیم و در شرایط فعلی نیز برای مبارزه با ویروس کرونا و سایر بحران‌ها، روحانیون همواره در کنار مردم هستند.
پیش از این نیز برای ایجاد جو بی‌اعتمادی و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان، رسانه‌های ضدانقلاب مطالب جعلی را به چهره‌های دینی و ارزشی منتسب کرده بودند.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر