امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۳ شناسه خبر : ۵۷
مدیر عامل مجتمع بزرگ دنیای آرزو ساری:
بـرای بیش از ۱۴۰۰ نفر از جوانـان در مجتمع دنیای آرزو اشتغال صورت خواهد گرفت /بزودی ۱۰۰ نفر در مجتمع بزرگ دنیای آرزو به کار گرفته می شوند شاهسوارانی مدیرعامل مجتمع بـزرگ دنیـای آرزوگفت: با بهره برداری از این مجتمع برای بیش از ۱۴۰۰ نفر از جوانان اشتغال صورت خواهد گرفت.

وارش نیوز: شاهسوارانی مدیرعامل مجتمع بـزرگ دنیـای آرزو در نشستی دوستانه با اصحاب رسانه در مورد این مجموعه گفت: با بهره برداری از این مجتمع  برای بیش از 1400 نفر از جوانان  اشتغال صورت خواهد گرفت.
شاهسوارانی با بیان اینکه تاکنون این پروژه از هیچ گونه حمایت و تسهیلات قانونی بهره مند نبوده است افزود: سعی ما با راه اندازی این پروژه اشتغالزایی برای جوانان است تا کاهش چند درصدی از بیکاری جوانان در شهر خود داشته باشیم.
وی یادآور شد: اگر حمایت های قانونی از ما و این مجموعه بزرگ می شد و یا اگر شود میتوانیم این پروژه را امسال بهره برداری و نیروهای خود را جذب کنیم.
مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو تـاکید کرد: در این مجتمع بـزرگ پردیس سینمایی جهت برگزاری
جشنواره ها نیز تعیین شده است.
شاهسوارانی که از خیرین بزرگ استـان مازندران بشمار می آید خـاطر نشـان کرد: سـازمان گردشگری سعی خود را می کند تا بتواند در چنین مجموعه هایی
کمک رسانی کند اما شاید توان آن را ندارد و البته باید در نظر داشت که
مجموعه هایی این چنینی نیاز به عزم استانی دارند و حمایت ها و توجه های استانی باید باشد تا از چنین پروژه هایی حمایت شود تا پیشرفت صورت بگیرد.
وی بـا اشـاره بـه اینکه مناطق گردشگری در مازندران عالی است اما به بهره برداری نمی رسد و رسیدگی نمیشود افزود: در حال حاضر چیزی جز تخریب منابع طبیعی را شاهد نیستیم که این بسیار تاسف بار است و امیدوارم که کاری ماندگار  و ایجاد زیرساخت هایی محکم برای استان در این زمینه صورت گیرد .
در ادامه هاشمی نماینده شرکت سازه های خاورمیانه در دنیای آرزو گفت: برای پروژه ای که نزدیک به
بـهره بـرداری است بیش از 1400جذب نیرو خواهیم داشت و بزودی 100 نفر از این 1400 نفر در شهربازی، راهنمای حفاظت فیزیکی، کافی شاپ و مامور آسانسور به کار گرفته می شوند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر