امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱/۱۱ - ۱۴:۲۰ شناسه خبر : ۵۶۷۰
فرماندار کلاردشت:
جلوی پایش ویلاهای خوش نشینان غیربومی در کلارشت گرفته شد فرماندار کلاردشت گفت: جلوی پایش خانه به خانه ویلاهای خوش نشینان غیربومی در منطقه در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گرفته شده است.

به گزارش وارش نیوز، کامران پولادی با اشاره به انتشار فیلمی از پایش خانه به خانه ویلاهای خوش نشینان که بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است، اظهار داشت: این موضوع که طی روز گذشته رخ داده بود، با دستور استاندار مازندران سریعاً مرتفع و حل‌وفصل شد.

وی با اشاره به اینکه طی روز جاری جلوی این موضوع گرفته شده است، تصریح کرد: اساساً مخالف اجرای آن به این نحو بودیم.

فرماندار کلاردشت خاطرنشان کرد: در این طرح ملاک ما، خانه‌های استیجاری بود که به افراد غیر بومی واگذار می‌شد نه افراد خوش‌نشین که به دلیل سو برداشت، چنین اتفاقی رخ داد و سریعاً پس از اطلاع‌رسانی اصلاح شد.

پولادی با اعلام اینکه در بهمن‌ماه سال گذشته در مبادی ورودی کلاردشت، ایستگاه‌های سلامت راه اندازی شد و از ورود افراد غیربومی به شهر جلوگیری شد، ادامه داد: برخی افراد بنا به هر دلیلی، وارد شهر شدند و برخی از این افراد خوش نشین هستند و خانه دوم در کلاردشت دارند و نمی‌شود مانع آن‌ها شد؛ اما روی صحبت و ماجرا با یک سری از افراد غیر بومی بود که توانسته بودند از بومیان کلاردشتی، خانه اجاره کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه یک سری از بومی‌های شهرستان اقدام به اجاره منازل خود به مسافران می‌کردند که هدف ما ممانعت از این اتفاق و فعالیت خانه‌های استیجاری و مراکز اقامتی بود که طبق اعلام ستاد کرونا، فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام شده بود.

فرماندار کلاردشت عنوان کرد: لذا بر این اساس، از اصناف، فرمانداری و نیروی انتظامی و همچنین اداره میراث فرهنگی و گردشگری خواستیم تا ضمن نظارت و بازدید از این مراکز از مالکان و مستأجران این واحدها در کمال احترام بخواهند که نسبت به تخلیه این مراکز و بازگشت به شهرهای خود اقدام کنند.

پولادی اضافه کرد: این طرح در کلاردشت انجام شد و خوشبختانه نتایج مطلوبی را هم به دنبال داشت و در حال حاضر نیز مشکل خاصی نداریم.

وی گفت: این طرح در روستاها با همکاری دهیارها و در شهرها با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مرتبط طی روزهای گذشته انجام و اکنون به پایان رسیده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر