امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۸
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱/۱۱ - ۱۴:۲۰ شناسه خبر : ۵۶۶۹
امام جمعه ساری:
مسائل شرعی غسل و نمازمیت برای اموات کرونایی اجرا شود نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اجرای مسائل شرعی با رعایت مسائل بهداشتی برای متوفیان کرونا شد و مطالبه گری در این زمینه را الزامی دانست.

 

به گزارش وارش نیوز، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بررعایت و توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس به مردم توصیه کرد تا از انجام دید و بازدیدهای نوروزی پرهیز کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ترددهای شهری و استانی نیز باید محدود و متوقف شود اظهار امیدواری کرد که با رعایت موارد بهداشتی، هرچه زودتر شاهد ریشه کنی بیماری کرونا در استان و کشور باشیم.

حجت الاسلام محمدی درباره انجام واجبات شرعی برای متوفیان کرونا نیز گفت: برای اموات ناشی از کرونا باید مسائل شرعی نظیر غسل، کفن و اقامه نماز میت انجام شود و خانواده‌های آنان باید این مسئله را مطالبه گری کنند.

امام جمعه ساری اظهار داشت: خوشبختانه گروه‌های جهادی و حوزوی داوطلب زیادی برای انجام شرعیات متوفیات کرونایی داریم و مشکلی در این زمینه نداریم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر