امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱/۱۱ - ۱۴:۱۶ شناسه خبر : ۵۶۶۱

آمار تردد خودرو در جاده کندوان روزانه به ۵۰ دستگاه رسید رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت که از زمان اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی در سراسر کشور تاکنون تردد خودروها در جاده کندوان به حدود ۵۰ دستگاه در روز کاهش یافته است.

وارش نیوز/ طرح ملی  فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه امسال  در مبادی شهرهای مختلف مازندران آغاز شد.

مهدی صفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پیش از اجرای این طرح، آمار روزانه ورودی و خروجی خودروها براساس دستگاه های تردد شمار حدود سه هزار دستگاه بود  که هم اکنون به حدود ۵۰ دستگاه در روز کاهش یافته است.

وی بدون اطلاع از آمار خودروهای برگردانده شده با پلاک انتظامی دیگر استان ها ، اظهار داشت : آنچه گزارش شده این است که تعداد زیادی از خودروها با پلاک های غیربومی که  از این گذرگاه قصد ورود به شهرستان های گردشگرپذیر غرب مازندران را داشتند در فرآیند اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی بازگردانده شده اند.

به منظور تضمین اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک (۱) ماه با اخذ کلیه هزینه‌های جانبی توقیف می‌شود و  همچنین جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و پلمپ واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیزات حکومتی به مدت یک ماه، در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت که هم اکنون ۲ گروه برای اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی یکی ار ضلع شمالی تونل کندوان و دیگری نیز در شهر مرزن آباد با همکاری مسئولان دست اندرکار فعالیت می کنند.

جاده چالوس - کرج به طول حدود ۱۸۰ کیلومتر جزو یکی از محورهای شریانی و پرتردد منتهی به مازندران خطه شمال کشور است که حدود نیمی از این مسیر جزو حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس استان مازندران و بقیه نیز جزو استان البرز است .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر