امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱/۱۰ - ۱۰:۴۷ شناسه خبر : ۵۶۱۱

برگشت حدود ۸ هزار خودرو به مبدأ در محورهای مازندران/ استقرار ۶۴ اکیپ در مبادی ورودی و خروجی در طول ۲۴ ساعت گذشته از اجرای این طرح ۷ هزار و ۸۷۶ خودرو که در حال عزیمت به استان و یا شهرستان‌های تابعه بودند برگشت داده شدند و ضمن توقیف ۲۳ خودرو ۹۱ خودرو نیز به دلیل تخطی از مقررات اعمال قانون شدند.

وارش نیوز/  اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برابر مصوبات شورای تامین سلامت استان، این طرح از ساعت 24 روز پنج‌شنبه در سطح استان به اجرا در آمد.

در اجرای این طرح ضمن اعمال محدودیت‌های تردد در کلیه محورهای ورودی و خروجی استان و ورودی های مناطق شهری و روستایی، فعالیت واحدهای صنفی غیرضرور ممنوع شد.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ساری بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به این که طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت در سراسر نقاط مازندران در جال اجراست، گفت: این طرح برای حفاظت از جان مردم اجرا می‌شود.

استاندار مازندران با بیان این که تمام دستگاه‌های مسؤول در اجرای این طرح پای کارند، افزود: هرچه این طرح با جدیت و همکاری بیشتر مردم اجرا شود، بساط این بیماری منحوس زودتر برچیده می‌شود.

حسن‌زادگان تاکید کرد: پای جان مردم در میان است لذا ناجا با جدیت تمام برخورد کند.

از سویی دیگر علی عارف‌نژاد، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از این طرح از کاهش چشمگیر ترددها در مناطق شهری و روستایی و همچنین محورهای ورودی و خروجی استان خبر داد و اظهار کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته از اجرای این طرح ۷ هزار و ۸۷۶ خودرو که در حال عزیمت به استان و یا شهرستان‌های تابعه بودند برگشت داده شدند و ضمن توقیف ۲۳ خودرو ۹۱ خودرو نیز به دلیل تخطی از مقررات اعمال قانون شدند.

وی با اشاره به رضایتمندی ۸۷ درصدی شهروندان از اجرای این طرح، بیان کرد: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح استان ادامه خواهد داشت و در صورت ضرورت بنا به مصوبات شورای تامین سلامت استان تمدید خواهد شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از استقرار ۶۴ اکیپ در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان نیز خبر داد و افزود: تردد خودروها با پلاک‌های غیر بومی در شهرستان‌های تابعه فقط بر اساس احکام ماموریت صادره از طریق اداره متبوعه صورت می‌پذیرد.

عارف‌نژاد در پایان به مردم توصیه کرد تا با رعایت نکات و هشدارهای پزشکی و با ماندن در خانه‌ها کمک شایانی به سلامت خانواده‌های خود و سایر آحاد جامعه کنند./ فارس

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر