امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱/۹ - ۱۰:۰۵ شناسه خبر : ۵۵۹۸

لغو پروازهای رامسر تا ۲۲ فروردین/مسافران استریل وارد فرودگاه می‌شوند مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: تمام پروازهای فرودگاه نوشهر تا نهم فروردین و پروازهای فرودگاه رامسر نیز تا ۲۲ فروردین باطل اعلام شده است.

وارش نیوز/سعدالله وطن‌خواه  اظهار کرد: بر اساس تصمیم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تمام پروازهای فرودگاه نوشهر تا نهم فروردین و پروازهای فرودگاه رامسر نیز تا 22 فروردین باطل اعلام شده است.

 وی با اشاره به اینکه تنها 20 درصد پروازها در فرودگاه بین‌المللی ساری درحال انجام است، افزود: در حال حاضر پروازهای اهواز، شیراز و به ندرت مشهد برقرار است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران  تصریح کرد: مسافران به‌طور استریل وارد فرودگاه می‌شوند، ضدعفونی روزانه و مرتب در محیط‌های فرودگاه‌های مازندران و طرح تب‌سنجی مسافران برای مقابله با بیماری کرونا در حال انجام است تا در صورت مشاهده موارد مشکوک ایزوله شوند که تاکنون مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وطن‌خواه خاطرنشان کرد: از نیروگاه شهید سلیمی نکا مواد ضدعفونی کننده دریافت شد و تمام سطح فرودگاه ضدعفونی می‌شود، دورکاری پرسنل برای ما ضرورت دارد بطوری که 50 درصد پرسنل عملیات و 30 درصد نیروهای اداری در حال دورکاری هستند./ فارس

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر