امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱/۷ - ۱۶:۴۱ شناسه خبر : ۵۵۹۲
استاندار مازندران در برنامه زنده بهار جان های سیمای مازندران؛
مردم واقعا همراهی کردند و این همراهی در حال افزایش است / طرح غربالگری با سرعت بیشتر و گستره کامل تری تداوم خواهد داشت / قطعا ورود مسافران درابعاد ملی ممنوع خواهد شد احمد حسین زادگان با حضور در برنامه بهار جان ها صدا و سیمای مرکز مازندران با مردم استان سخن گفت و یادآور شد: اگر مردم رعایت کنند و در خانه بمانند به زودی جشن پایان کرونا را برگزار خواهیم کرد. ‎

وارش نیوز/ احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با حضور در برنامه بهار جان ها صدا و سیمای مرکز مازندران با مردم استان سخن گفت.

 در این برنامه زنده بیان داشت: مردم واقعا همراهی کردند و این همراهی در حال افزایش است.

وی گفت: ما اولین استانی بودیم که وقتی دیدیم حجم ورود مسافران بالاست مسیرهای ورودی را بستیم، اما در سیاست های اجرایی تابع ستادملی کرونا هستیم.

استاندار افزود: سامانه غربالگری را طراحی و اجرا کردیم و این روند تداوم خواهد داشت.

حسین زادگان تاکید کرد: قطعا ورود مسافران درابعادملی ممنوع خواهد شد.

وی با اشاره به این که مصوبه ستاد ملی موافق تعطیلی هتل ها نبود، اما این مصوبه را به ۳۰ درصد ظرفیت کاهش دادیم، اظهار داشت: رستوران ها و هتل ها باید تعطیل می شد و پزشک بهداشت محیط در اختیار می گرفتند.این سختگیری موجب شد تا هتل ها هم تصمیم بگیرند مسافری نپذیرند. تمامی خانه مسافرها تعطیل شد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ما در مورد کرونا باید صادقانه با مردم رفتار کنیم و اگر مردم رعایت کنند و در خانه بمانند به زودی جشن پایان کرونا را برگزار خواهیم کرد. 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر