امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱/۷ - ۱۳:۳۲ شناسه خبر : ۵۵۸۵

نماز جمعه هشتم فروردین در مازندران برگزار نمی‌شود مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت که بر اساس تصمیم قرارگاه پدافند زیستی استان نماز جمعه این هفته هشتم فروردین در استان برگزار نمی‌شود.

وارش نیوز/ حجت الاسلام محمد انتظاری افزود: براساس تصمیم این قرارگاه ، برای فردا جمعه ، نماز جمعه در هیچیک از نقطه ای از استان مازندران برگزار نمی شود تا با قطع زنجیره شیوع ، این بیماری کنترل شود . 

وی ادامه داد : براساس تصمیم مسئولان این هفته  اقامه نماز جمعه در ۴۷ نقطه استان مازندران تعطیل است . 

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: تصمیم گیری در مورد عدم برگزاری نماز جمعه در مراکز استان ها در سطح ملی انجام می شود  و  از سوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود و برای برگزاری و یا عدم برگزاری نماز جمعه در سایر نقاط  استان ، ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه پدافند زیستی استانها تصمیم گیری می کند. 

در ابتدای بروز کرونا ، جمعه نهم اسفند ماه بر اساس تصمیم قرارگاه پدافند زیستی مازندران و تایید نماینده ولی فقیه در استان نماز جمعه در ۲۰ نقطه مازندران برگزار نشد .

پس از آن در جمعه های گذشته ، نماز جمعه در هیچ نقطه استان مازندران برگزار نشد تا از این طریق به حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره شیوع این بیماری کمک شود . 

آخرین آمار مربوط به بیماری کرونا در کشور که بعدازظهر روز گذشته از سوی سخنگوی وزارت بهداشت اعلام شد تاکنون ۲۷ هزار و ۱۷ نفر در کشور به این بیماری مبتلا شدند ، تعداد بهبود یافتگان نیز ۹ هزارو ۶۲۵ نفر و تعداد فوتی ها نیز ۲ هزار و ۷۷ اعلام شد .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر