امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۸ شناسه خبر : ۵۴۰۱

تدارک نوروزی شبکه «نسیم» شبکه نسیم، با فرا رسیدن نوروز ۹۹ برنامه‌هایی همچون «دورهمی»، «کودک شو»، «هوش برتر»، «شکرستان»، «ویتامین خ»، «نمای رادیو» و «نسیم آوا» را روی آنتن می‌برد.

وارش نیوز/ سری دهم مسابقه هوش برتر به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی با اجرای افشین زی نوری بر پایه بازی های شنیداری، دیداری، هوش و قدرت ذهنی افراد است که به چالش کشیده می شوند این برنامه  هر شب از روز سه شنبه ۲۷ اسفند  ساعت ۱۹ پخش شده و باز پخش آن در ساعات ۰۳:۰۰، ۰۸:۰۰و ۱۳:۰۰ روز بعد از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

برنامه ترکیبی ویتامین  خ به  تهیه کنندگی و کارگردانی رامین کرم یزدی، شوخی با مسائل اجتماعی باآیتم های نوروزی جذاب مانند: مسابقه خیابانی، ضرب المثل و کلیپ های طنز هرشب ساعت ۲۰ و در ساعات ۰۲:۳۰، ۰۹:۰۰ و ۱۴:۳۰روز بعد بازپخش خواهد شد.
فصل سوم شکرستان به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی با روایت شهاب حسینی در  مرکز صبا تولید و هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از  شنبه ۲۴ اسفند ماه از شبکه نسیم روی آنتن می رود و باز پخش آن  در ساعات ۰۲:۱۵، ۰۷:۳۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد است. در این فصل کاراکترهای اصلی همچون سری پیشین حضور خواهند داشت و چند کاراکتر فرعی در هر قسمت به جمع شکرستانی های اضافه خواهد شد.
فصل چهارم کودک شو با اجرای پژمان بازغی با حال و هوای عیدانه با آیتم های جدید،  هر شب از ۱ فروردین ماه ساعت ۲۱ پخش شده و در ساعات ۰۱:۰۰، ۰۴:۳۰، ۰۹:۳۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد از شبکه نسیم بازپخش خواهد شد.
این فصل از نمای رادیو با دو نمایش رادیویی مضحکه در تهران و انتخاب نیما از اول فروردین ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.
مضحکه در تهران به کارگردانی بهرام سروری نژاد و تهیه کنندگی مجید فتاحی در قالب برنامه ی نمای رادیو هر شب از اول فروردین ماه  ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود و باز پخش آن در ساعات ۰۴:۰۰، ۱۲:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد است.

داستان این نمایش در روزهای پایانی اسفند ماه ۱۲۸۵، زمانی که مظفرالدین شاه قاجار درگذشته، روزهای متمادی ست که مملکت بی پادشاه مانده و محمدعلی میرزا نایب السلطنه در راه تهران است و هنوز به پایتخت نرسیده، آنها شادمانه در راه ارگ سلطنتی هستند تا میرآقاباشی را برای جلوس به تخت پادشاهی مشایعت کنند. قرار است میر آقاباشی پنج روز بر تخت بنشیند و همه ی اهل مملکت باید اوامر او را اجرا کنند.
در مضحکه تهران هنرمندانی همچون پوریا موسوی، اشکان شریعت، سیما خوش چشم، نسرین زارع، میر طاهر مظلومی، احمد گنجی ، نورالدین جوادیان و مجید رحمتی به ایفای نقش پرداخته اند.
نمایش رادیویی انتخاب نیما به کارگردانی مهدی طهماسبی و قلم مهدی فراهانی است و داستان پسر جوانیست به نام نیما که میخواهد از طریق فضای مجازی شریکی برای زندگیش انتخاب کند.
بازیگرانی چون  نورالدین جوادیان، مهرخ افضلی، شیرین سپهراد، میرطاهر مظلومی و قربان نجفی در آن ایفای نقش می کنند.
 برنامه ترکیبی دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری با دعوت از میهمانان و چهره های مختلف هر شب از اول فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود و باز پخش آن در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهد بود.
برنامه نسیم آوا با پخش موسیقی و تصاویر خوانندگان مطرح کشور در ایام نوروز لحظات زیبای شما را طراوت می بخشد. نسیم آوا با اجرای رضا محبی از ۲۹ اسفند تا پایان نوروز هر شب ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پخش شده و باز پخش آن ساعت ۱۴:۱۵ و ۱۸:۳۰ است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر