امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۷ - ۱۹:۵۰ شناسه خبر : ۵۰۲۱
عضو شورای شهر ساری:
تبلیغات نامتعارف ۵۰ میلیارد ریال به مبلمان شهری در ساری خسارت زد عضو شورای شهر ساری گفت: تبلیغات نامتعارف یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر مبلمان شهری در ساری بیش از ۵۰ میلیارد ریال خسارت زده است.

به گزارش  وارش نیوز، کوروش یوسفی صبح چهارشنبه در جلسه شورای شهر با بیان اینکه تاکنون نصب پوسترهای تبلیغاتی بر مبلمان شهری بیش از ۵ میلیارد تومان خسارت به شهرداری وارد کرده است، ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری که پیش از این با رنگ آمیزی مبلمان شهری و گل کاری، شهر را برای مردم و مسافران و گردشگران آماده کرده بود متأسفانه با برخی بی انضباطی‌های تبلیغاتی دچار آسیب و متحمل هزینه مازاد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: صرف نظر از موارد مطروحه هم اکنون این سازمان باری دیگر فعالیت خود را برای زیباسازی منظر شهری آغاز کرده است تا مردم و مسافران از شهر ساری خاطره‌ی خوبی را برای نوروز ۹۹ رقم بزنند.

مصطفی نیک نقش معاون خدمات شهری شهرداری ساری نیز در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از رسالت‌های شهرداری ایجاد شور و نشاط برای مردم شهر است، گفت: با در پیش بودن آغاز سال نو، المان‌های قدیمی شهر احیا و برای ساخت و طراحی المان‌های جدید از هنرمندان کهن شهر ساری بهره گیری شد.

عین الله احمدی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری نیز با اعلام اینکه یکی از دغدغه‌های شهرداری در ایام برگزاری انتخابات حفظ زیبایی و آراستگی سطح شهر است به همین منظور اکیپ‌های پاکسازی اقلام تبلیغاتی در قالب ۲۰۰ نفر به صورت شبانه روزی اقدام به پاکسازی شهر کرده‌اند.

وی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری با در نظر گرفتن محیطی زیبا تلاش می‌کند تا ۲۵ اسفند ماه شهری با نشاط را برای مردم فراهم کند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر