امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۸
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۷ - ۱۹:۵۰ شناسه خبر : ۵۰۲۰
مسئول مرکز بهداشت ساری:
مورد مثبت ابتلا به کرونا در ساری گزارش نشده است مسئول مرکز بهداشت ساری گفت: تاکنون در شهرستان مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است.

وارش نیوز، عقیل برزگر  اظهار داشت: در شرایط فعلی کرونا هراسی، بیشتر از ویروس کرونا شایع شده در حالی که با رعایت بهداشت فردی می‌توان این ویروس را کنترل کرد.

وی افزود: تعداد مرگ ومیر در بیماران دیابت، فشار خون، بیماران قلبی و همچنین کشته شدگان تصادفات رانندگی بسیار بیشتر از تعداد مرگ و میر به علت کرونا است اما این بیماری‌ها مورد توجه عموم جامعه قرار نمی‌گیرد.

برزگر با بیان اینکه در ساری بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان مرکز رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا معرفی شده است، گفت: در ساری مورد مثبت مبتلا به ویروس کرونا مشاهده نشده است وبا رعایت نکات بهداشتی، مانع از گسترش چرخه درگیری کرونا ویروس شویم.

برزگر با بیان اینکه نمونه این ویروس در گذشته با نام‌های ابولا، مرس و سارس مشاهده شده که آمار مرگ و میر بالاتری داشتند، تصریح کرد: این بیماری‌ها کنترل شدند و کرونا هم به زودی کنترل می‌شود.

وی از مردم تقاضا کرد از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و تجمع در اماکن عمومی را به حداقل برسانند.

برزگر با بیان اینکه بازارهای هفتگی، مردم را در معرض خطر بیشتری قرار می‌دهد، گفت: طبخ غذا در این بازارها از خطرات بزرگ است که باید نسبت به آن جلوگیری شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر