امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۷ - ۱۹:۴۹ شناسه خبر : ۵۰۱۸
مدیرکل تعاون مازندران:
هلدینگ ثروت آفرینی در بخش تعاون تشکیل شود مدیرکل تعاون مازندران با بیان اینکه تعاونی‌ها باید نقش اول را در هلدینگ ثروت آفرینی مازندران ایفا کنند خواستار تشکیل این هلدینگ در حوزه تعاون شد.

 

به گزارش وارش نیوز، کامران اصغری پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه نقش تعاونی‌ها در هلدینگ ثروت آفرینی اظهار کرد: مازندران از نظر اقتصادی، منابع مالی و فعالان بزرگ اقتصادی و در زمینه ظرفیت‌های سرمایه گذاری چون دریا، گردشگری، معادن، جنگل، کشاورزی و تولیدات مواد غذایی از استان‌های برخوردار کشور است.

وی با اشاره به اینکه در علم اقتصاد کار فردی ریسک و یا خطر به مراتب بیشتری نسبت به کار جمعی دارد افزود: استان مازندران از وجود تعاونی‌های بسیار خوبی بهره می‌برد اما هنوز در این بخش و تقویت فرهنگ کار جمعی در بین مردم کار و راه زیادی دی پی داریم و باید به آن توجه کنیم.

اصغری خاطرنشان کرد: لازمه تبدیل ظرفیت‌ها به بالفعل و بهره گیری از آن نیازمند انجام سرمایه گذاری‌های مشترک و بزرگ است و باید به ثروت آفرینی در حوزه‌های مختلف از جمله بخش تعاون در همه حوزه‌ها توجه اساسی شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه هلدینگ ثروت آفرینی روند توسعه مازندران را شتاب می بخشد خاطرنشان کرد: ایده تشکیل این هلدینگ را استاندار مازندران به طور هوشمندانه ای ارائه و پیگیری کرده است.

وی تشکیل هلدینگ سرمایه گذاری و ثروت آفرینی را در استان ضروری برشمرد و با بیان اینکه نباید از تشکیل آن از بخش تعاون غافل ماند، افزود: تعاونی‌ها باید نقش اول را در هلدینگ ثروت آفرینی مازندران ایفا کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر