امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۵ - ۱۶:۰۷ شناسه خبر : ۴۹۸۳

کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان گلوگاه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ، از کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر با همکاری تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان گلوگاه خبر داد.

وارش نیوز، سرهنگ "علیرضا ثقفی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان گلوگاه با خبر شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گلوگاه، در یک عملیات ضربتی متهم را در حین انتقال مواد مخدر در آن شهرستان دستگیر کردند .

وی ،خاطر نشان كرد: در ادامه این عملیات و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهم 20 کیلو گرم تریاک کشف شد .

ثقفی با بيان اين که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

سرهنگ ثقفی اعتياد را منشا بسياري از جرائم دانست و خاطرنشان كرد: جرائم متاثر از اعتياد از قبيل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي، فروپاشي خانواده ها تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر