امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۲ - ۲۰:۰۹ شناسه خبر : ۴۹۲۲

مردم با حضور پرشور در انتخابات، مشارکت حداکثری را رقم می‌زنند نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمنان بدانند که امروز مردم با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکتی حداکثری را رقم می‌زنند.

 

وارش نیوز، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه در مصلی ساری با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور پر شور پای صندوق‌های رای می‌روند، اظهار کرد: مردم برای انتخاب افراد کارآمد و قوی رای داده تا مجلس قوی تشکیل بدهند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در یک هفته اخیر ۲ آزمون داشته که یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده که با افتخار طی کردند و دیگری انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: در انتخابات تنها حضور کفایت نمی‌کند بلکه نیازمند انتخاب افراد کارآمد بوده تا مجلس پویا تشکیل شود.

محمدی لایینی تاکید کرد: حضور و مشارکت در مناسبت‌ها از جمله انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن زبان دیگری است که دشمنان را به شدت خشمگین می‌کند.

وی گفت: آمریکایی‌ها اثبات کردند که اهل مذاکره و مباحثه نیستند و ایران با موشک باران پایگاه عین الاسد حرف خود را با زبان زور به آنان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پیش رو بودن روز امور تربیتی گفت: کمیت زندگی مهم نیست بلکه در این رابطه آنچه مهم است کیفیت اینکه چگونه زندگی اسلامی همراه با ارزش‌های انقلاب ارتباط برقرار بکنیم.

محمدی لایینی با اشاره به اهمیت تقوا یادآور شد: اکسیری که به تمام زحمات، خدمات و عبادات ما عیار می‌دهد، اکسیر تقوا است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر