امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۱ - ۱۲:۲۰ شناسه خبر : ۴۹۰۳
رئیس ستاد انتخابات مازندران:
تخلفات اثرگذار و جدی انتخاباتی در مازندران گزارش نشد رئیس ستاد انتخابات مازندارن با اشاره به اتمام مهلت قانونی تبلیغات گفت: خوشبختانه تخلفات جدی و اثرگذار در فرایند تبلیغات نداشتیم.

 

وارش نیوز، حسن نژاد   مجموع واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات مجلس در استان را دو میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۵ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر مرد و یک میلیون و۲۱۸ هزار و ۵۵ نفر زن هستند و در مجموع ۱۱۴ هزار رأی اولی هستند.

وی با اظهار اینکه شمار شعبات در ۹ حوزه انتخابیه استان سه هزار و ۸۰ صندوق خواهد بود، افزود: دو هزار و ۴۵۴ صندوق ثابت و ۶۲۶ شعبه سایر داریم یک شعبه آرای اقلیت‌ها را در شهر ساری جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه در همه مراکز جمعیتی حتی مناطق صعب العبور نیز شعب اخذ رأی مستقر خواهد شد، گفت: برای مناطق صعب العبور و کوهستانی طبق قانون و براساس هماهنگی با هیئت نظارت، یک روز قبل از اخذ رأی اقلام و ملزومات مورد نیاز رأی گیری منتقل خواهد شد.

حسن نژاد با اظهار اینکه بیش از ۵۷ هزار نفر عوامل در سمت‌های مختلف در امر برگزاری انتخابات همکاری دارند، گفت: این عوامل شامل اعضای شعب اخذ رأی، نماینده هیئت نظارت، بازرسی، نماینده فرماندار و غیره هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اتمام مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات گفت: در جریان تبلیغات شاهد برخی تخلفات بودیم اما این موارد اثرگذار و جدی نبوده است و در مجموع در این دوره، شرایط نسبت به دوره‌های قبلی بهتر بوده است.

روز دوم اسفند از بین ۱۴۲ نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس ۱۲ نفر با آرای مردم مازندران انتخاب خواهند شد./مهر

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر