امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۳
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۶ شناسه خبر : ۴۸۷۹

استعفای علی‌نژاد از ریاست فدراسیون ووشو/ سرپرست جدید منصوب می‌شود مهدی علی نژاد، همزمان با انتصابش به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان از ریاست فدراسیون ووشو استعفا کرد.

به گزارش وارش نیوز، ٢١ آذرماه سال جاری بود که با حکم وزیر ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه انتخاب شد و روز سه‌شنبه 29 بهمن با سپری شدن حدود ٢ ماه از سرپرستی او، حکم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارت خانه از سوی مسعود سلطانی فر صادر شد.

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش که ریاست فدراسیون ووشو را نیز بر عهده داشته است، در ارتباط با اینکه وضعیت حضور او در این فدراسیون پس از انتخابش به عنوان معاون وزیر چه خواهد شد؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه روز گذشته حکم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از سوی وزیر ورزش صادر شد، همزمان استعفای خود از فدراسیون ووشو را به وزیر ورزش تقدیم کردم.

وی ادامه داد: احتمالا این استعفا امروز (چهارشنبه) پذیرفته خواهد شد و سرپرست جدیدی برای فدراسیون ووشو منصوب خواهد شد، بنده در فدراسیون ووشو ادامه همکاری نخواهم داد و سرپرست جدیدی برای این فدراسیون انتخاب خواهد شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر