امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۴ شناسه خبر : ۴۸۷۸
مسئول بسیج دانشجویی مازندران:
"عدم مشارکت مردم در انتخابات" به مشکلات کشور می‌افزاید مسئول بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به اینکه عدم مشارکت مردم در انتخابات به مشکلات کشور می‌افزاید، گفت: ما برای پیشرفت کشورمان لازم است در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

 

وارش نیوز، امیر سادات‌کرمی با بیان اینکه عقبه هر انقلاب و حکومتی با حمایت و پشتیبانی مردم آن کشور است، اظهار کرد: هر چقدر این عقبه از حمایت محکم‌تری برخوردار باشد خود مردم آن کشور از لحاظ موضوعات مختلف ممکن است از سوی دشمن مورد تهدید واقع شوند.
وی تصریح کرد: یکی از این مسائل، مسائل امنیتی است به عنوان مثال وقتی امام علی (ع) با آن شیوه عدالت درستی که داشت اما حکومتش با نا امنی روبرو شد.
مسئول بسیج دانشجویی مازندران خاطرنشان کرد: این نا امنی زمانی گسترش پیدا کرد که مردم حمایت خودشان را از علی ابن ابیطالب (ع) کاهش دادند.
سادات کرمی با اشاره به اینکه ما در کشورمان برای پیشرفت، فضای مساعدی داریم، گفت: امروز امکانات کشور بسیار خوب و ظرفیت کشور برای پیشرفت بسیار بالا است.
وی ادامه داد: امروز دغدغه کشورهای منطقه می‌تواند به حرکت جنبش‌های اسلامی در حوزه اقتصاد کشورمان کمک کند و امروز هم برای رفع مشکلات کشور سیاست‌های خوبی از سوی قوه قضائیه صورت گرفته است.
مسئول بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به اینکه تعهد به انقلاب، مردم، اسلام و مملکت باید از ویژگی‌های یک نماینده مجلس باشد، افزود: ما در مجلس به افرادی نیاز داریم که دارای تخصص باشند و از عهده کار برآیند بنابراین تعهد بدون تخصص کاری را پیش نخواهد برد.
سادات کرمی با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری سردار سلیمانی یک مکتب بوده است، تاکید کرد: جزء به جزء اخلاق و منش ایشان برای نسل جوان ما قابل تدریس است.
سادات کرمی افزود: مکتب سردار سلیمانی نشان از این دارد که ایشان در مقابل مردم ایران بسیار مهربان و در مقابل دشمن سخت و محکم ایستاده بود و کاملا متعهد به این نظام و انقلاب بوده است
وی یادآور شد: اگر صفات‌های سردار سلیمانی را جمع کنیم، می‌تواند به عنوان یک الگوی ارزشمند برای مسئولین ما لحاظ شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر