امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۳ شناسه خبر : ۴۸۷۷
جمالی نژاد:
حقوق و مزایای شهرداران افزایش می‌یابد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور از ابلاغ تصویب نامه هیأت دولت در زمینه افزایش حقوق شهرداران و فوق‌العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها به وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جمالی نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به تفاوت قابل توجه حقوق و مزایای شهرداران در مقایسه با مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی، هیأت دولت در جلسه ۲۳ بهمن خود با اصلاح جدول موضوع بند (الف) ماده (۲) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران، مصوب ۱۳۷۰.۴.۱ هیأت وزیران موافقت نمود و این موضوع ابلاغ شد.

وی افزود: به موجب این تصویب نامه و به منظور ایجاد انگیزه و استفاده از خدمات افراد باسابقه و باتجربه در توسعه مدیریت شهری، در شهرهای کوچک‌تر درصد افزایش جذب شهرداران در درجات پایین‌تر مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

جمالی نژاد اضافه کرد: ضمناً موافقت دولت با افزایش ۳۰ درصدی فوق العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها، با تأیید وزارت کشور، که در جلسه ۲۳ بهمن هیأت دولت صورت گرفت نیز ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای افزایش فوق‌العاده جذب مربوط به این موضوع از محل اعتبارات پیش‌بینی شده از منابع داخلی شهرداری‌های مربوطه تأمین می‌شود و احکام جدید شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها از تاریخ اول اسفند ۹۸ و پس از ابلاغ وزیر کشور قابل صدور می‌باشد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر