امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۹ شناسه خبر : ۴۶۷۷
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس:
حاج قاسم سلیمانی زمان شناس و بصیر بود مشاور عالی فرمانده سپاه قدس کشور گفت: حاج قاسم سلیمانی زمان شناس و بصیر بود و رکود و توقف برای وی معنا نداشت.

به گزارش وارش نیوز ، حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد  در مراسم اربعین سردار سلیمانی، گرامیداشت عملیات والفجر ۸ در مصلای بهشهر با عنوان " تجلی مقاومت و ایثار" افزود: سردار سلیمانی مجاهد بی قرار و سرباز ولایت بود و تا آخرین نفس در این راه ماند.

وی گفت: یاران، انصار خداوند و ربیون همواره ثابت قدم ماندند و نترسیدند و سردار سلیمانی و شهدا هم از همین یارانی هستند که تا آخر خط ماندند تا پیروز شدند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس کشور با اعلام اینکه با شهادت سردار سلیمانی، انقلاب با حضور یاران دیگری از همفکران سردار مسیر خود را طی می‌کند؛ یادآور شد: دشمن امروز نمی‌تواند تصور کند که رهبر بی دست و یاور شد؛ بلکه سردار همواره ماندنی است.

سعادت نژاد گفت: قاسم سلیمانی اگر چه دست قوی انقلاب بود و رهبر به ایشان محبت داشتند؛ اما دشمن خیال نکند که با رفتن سردار انقلاب بی یاور است؛ بلکه یاران فراوانی داریم و همواره راه و روش و سلوک سردار برای ما باقی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس کشور گفت: حاج قاسم همواره در خط مقدم بود و ترسی از دشمن نداشت و اجازه نمی‌داد کسی نزدیک حرم امام علی (ع) و حرم اهل بیت شود.

وی افزود: سردار سلیمانی با غیرت، زمان شناس، بصیر، ولایتمدار و دشمن شناس بود و غیرت دینی حاج قاسم در نقطه اوج بود و ضد ارزش‌ها را قبول نداشت.

سعادت نژاد گفت: سردار سلیمانی منافقین را بدرستی شناخته بود و به همین دلیل منافقین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‌دانست و آنان را از پادگان اشرف و عراق بیرون راند و آواره کرد که امروز منافقین در جهان جایگاهی ندارند و تنها جاسوسی می‌کنند.

وی افزود: سردار سلیمانی یاور ستمدیدگان جهان بود و هرکجا ستمدیده ای می‌دید؛ آرام و قرار نداشت و در همین راه به آرزوی شهادتش رسید.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر